صمدی و چالاکی مربیان تیم ملی بانوان و آقایان کاراته شدند

بعد از مدت ها، حضور ۲ مربی از کاراته مازندران در تیم ملی، امیدها را برای مربیان سایر رشته‌های ورزشی زیاد کرده تا شاید پای دیگر مربیان مازندرانی نیز به تیم‌های ملی باز شود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،خبر خوشی که این روزها از کاراته به گوشمان رسیده، حضور مربیان مازندرانی در تیم ملی است. درحالی‌که سال‌هاست مازندرانی‌ها باوجود داشتن برترین ورزشکاران و قهرمانان، هیچ جایگاهی در مربیان تیم ملی نداشته است.

حضور دو مربی از کاراته مازندران در تیم ملی، امیدها را برای مربیان سایر رشته‌های ورزشی زیاد کرده تا شاید پای دیگر مربیان مازندرانی نیز به تیم‌های ملی باز شود.

مربیگرى تیم ملی کاراته جوانان و امید دختران به بانوى مازندرانى و یکی از بهترین مربیان جوان ورزش اول استان سپرده شد.

زهرا صمدى به‌عنوان مربى تیم ملی جوانان و  امید دختران به رقابت‌های آسیایى خواهد رفت که ٦ تا ٨ اردیبهشت ٩٨ در شهر کوتاکینبالا مالزى برگزار می‌شود.

این مربی قائم‌شهری که سال ٩٦ در آسیایى قزاقستان و جهانى اسپانیا عضو کادر فنی بود و در سال ٩٧ سرمربى تیم ملى امید بوده  تجربیات ارزنده‌ای آموخت و حالا هم وظیفه مهمی را برعهده‌گرفته است.

همچنین هفته گذشته نیز چالاکی مربی تیم ملی جوانان و امید آقایان شده بود.

پس از سال‌ها تلاش و پرورش دادن قهرمانان نامی در سطح جهان و کشور و به لطف دانش و توانمندی فنی خود به بهترین روش ممکن، تورج چالاکی یکی از سازندگان فعال و جوان کاراته کشور این بار قدرتمندانه‌تر ادامه می‌دهد تا به همگان ثابت کند کاراته جایی برای شانه خالی کردن ندارد.

تورج چالاکی از یک خانواده کاملاً کاراته‌ای توانست بار دیگر به رزومه‌های درخشان خویش باری سنگین‌تر را اضافه نماید و به‌عنوان کادر فنی تیم ملی جوانان و امید کاراته کشور انتخاب شود تا با مربیگری در این رده‌ها بار فنی خود را به جوانان این مرزوبوم تزریق کند.

 زهرا صمدى سازنده و معمار زهره برزگر اولین دختر طلایى کاراته امیدهاى جهان است.