برانکو را حفظ خواهیم کرد/ در فوتبال ایران هیچ چیز مشخص نیست

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،علی‌اکبر طاهری پس از پایان جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ شانزدهم گفت: قبل از هر چیز این قهرمانی را به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم، آنها زحمات زیادی کشیدند و امشب با بازیکنان محبوبشان جشن قهرمانی گرفتند. وی در پاسخ به این پرسش که آیا برانکو را حفظ خواهید کرد و […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،علی‌اکبر طاهری پس از پایان جشن قهرمانی پرسپولیس در لیگ شانزدهم گفت: قبل از هر چیز این قهرمانی را به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم، آنها زحمات زیادی کشیدند و امشب با بازیکنان محبوبشان جشن قهرمانی گرفتند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا برانکو را حفظ خواهید کرد و قرارداد پنج ساله با او خواهید بست؟ ادامه داد: برانکو فصل آینده هم با پرسپولیس قرارداد دارد اما تلاش می‌کنیم با یک برنامه‌ریزی دقیق، قراردادی درازمدت با او ببندیم تا بتوانیم همچنان از او در پرسپولیس استفاده کنیم و باز هم به مقام قهرمانی دست پیدا کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا سال آینده در پرسپولیس خواهید بود یا خیر؟ گفت: در فوتبال ما هیچ چیز مشخص نیست و نمی‌دانیم فردا چه اتفاقی خواهد افتاد.

طاهری در خصوص اتفاق ناخوشایندی که برای برادر و پسر هادی نوروزی افتاده است، تصریح کرد: من در جریان نیستم اما اگر به آنها اجازه نداده‌اند که داخل زمین شده و در جشن قهرمانی شرکت کنند، متأسف هستم./مهر