اتفاق عجیب پس از اهدای جام و عدم‌حضور سیدجلال در جشن قهرمانی/ سر پسر بیرانوند شکست! + تصاویر

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در حالی که بازیکنان پرسپولیس با کاپ قهرمانی شانزدهمین دوره لیگ برتر مشغول شادی بودند، تعداد زیادی از عوامل برگزار کننده مسابقات، نیروی انتظامی و برخی از مسئولان به داخل زمین هجوم برده صحنه‌های عجیبی را رقم زدند. برخی از آنها نیز به سکوهای قهرمانی رفته تا عکس یادگاری بگیرند. […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در حالی که بازیکنان پرسپولیس با کاپ قهرمانی شانزدهمین دوره لیگ برتر مشغول شادی بودند، تعداد زیادی از عوامل برگزار کننده مسابقات، نیروی انتظامی و برخی از مسئولان به داخل زمین هجوم برده صحنه‌های عجیبی را رقم زدند. برخی از آنها نیز به سکوهای قهرمانی رفته تا عکس یادگاری بگیرند.

* مهدی طارمی به‌علت اینکه مأموران نیروی انتظامی و حراست اجازه ورود هانی فرزند مرحوم هادی نوروزی را ندادند، عصبانی بود و در خصوص این مسئله با یکی از مسئولان درگیری لفظی پیدا کرد.

* زمانی که بازیکنان پرسپولیس مشغول زدن دور افتخار در ورزشگاه آزادی بودند، سیدجلال حسینی با ناراحتی به‌سمت رختکن رفت. گفته شد بی‌نظمی یکی از دلایل ناراحتی کاپیتان پرسپولیس بود.

* سر پسر بیرانوند به‌دلیل شلوغی و زمین خوردن شکست.

* بسیاری از خبرنگاران از هرج و مرج داخل زمین ناراحت بودند و این اعتراض را به گوش مسئولان سازمان لیگ رساندند. یکی از مسئولان سازمان لیگ در واکنش به ناراحتی خبرنگاران گفت که “ما مقصر این اتفاقات نیستیم و حتی اجازه حضور حیدر بهاروند به داخل زمین را ندادند. ما تنها مجری برگزاری مراسم بودیم”.

*مهدی طارمی پس از قهرمانی پرسپولیس با تلفن همراه خود صحبت کرد.

* به‌دلیل ورود افراد متفرقه به داخل چمن ورزشگاه آزادی، برخی از نقاط زمین آسیب دید./تسنیم