رضایت سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری از درخشش نوجوانان

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،، تیم وزنه برداری نوجوانان ایران به تازگی عنوان نایب قهرمانی در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۷ تایلند را بدست آورد تا با این نتیجه مطلوب بتواند سهمیه کامل حضور در المپیک ۲۰۱۸ نوجوانان را نیز از آن خود کند. در همین راستا سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری اظهار داشت: […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،، تیم وزنه برداری نوجوانان ایران به تازگی عنوان نایب قهرمانی در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۷ تایلند را بدست آورد تا با این نتیجه مطلوب بتواند سهمیه کامل حضور در المپیک ۲۰۱۸ نوجوانان را نیز از آن خود کند.

در همین راستا سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه برداری اظهار داشت: باید این موفقیت را که در ابتدای سال جدید کسب شده به جامعه بزرگ ورزش و خانواده وزنه برداری تبریک بگویم. موفقیت وزنه برداری نوجوانان و کسب مجدد نایب قهرمانی جهان مایه افتخار و مباهات جامعه ورزش شد.

وی ادامه داد: اهتزاز پرچم پر افتخار ایران اسلامی و طنین سرود ملی در عرصه رقابت های جهانی تحسین برانگیز است. یقیناً، کسب موفقیت در مسابقات جهانی و کسب کامل سهمیه ورودی المپیک ۲۰۱۸ نوجوانان با تلاش بی وقفه ورزشکاران و هدایت مربیان دلسوز محقق می شود که در رشته وزنه برداری این امر به وضوح نمایان است. این توفیق نشان از ثبات و انسجام، این روزها در این رشته قهرمان پرور است و نوید بخش روزهای خوش خواهد بود.

رقابت های وزنه برداری نوجوانان جهان از روز ۱۴ فروردین در شهر بانکوک تایلند استارت خورد و در نهایت پس از ۸ روز رقابت مدعیان اوزان هشتگانه (۲۴۸ وزنه بردار از ۵۲ کشور) در این مسابقات، تیم نوجوانان ایران در رده بندی امتیازی با ۴۳۷ امتیاز نایب قهرمان جهان شد و از عنوان سال گذشته خود دفاع کرد.

تیم وزنه برداری نوجوانان کشورمان ضمن کسب عنوان نایب قهرمانی جهان موفق شد سهمیه کامل ورودی بازیهای المپیک ۲۰۱۸ نوجوانان در آرژانتین را نیز کسب کند./مهر