ماسکرانو: دوست دارم مربی شوم

  خاویر ماسکرانو، هافبک بارسلونا عنوان کرد که قصد دارد پس از پایان فوتبال خود ، مربی گری را شروع کند.       به گزارش “مازنداسپرت“، مدافع ۳۱ ساله که وارد پنجمین سال حضورش در بارسلونا می‌شود عنوان کرد که می‌خواهد پس از آویختن کفش‌هایش، مربی گری را شروع کند. او گفت:” دوست دارم […]

 

خاویر ماسکرانو، هافبک بارسلونا عنوان کرد که قصد دارد پس از پایان فوتبال خود ، مربی گری را شروع کند.

 

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، مدافع ۳۱ ساله که وارد پنجمین سال حضورش در بارسلونا می‌شود عنوان کرد که می‌خواهد پس از آویختن کفش‌هایش، مربی گری را شروع کند.

او گفت:” دوست دارم مربی شوم. به عنوان یک بازیکن، کارها آسان تر است ولی وقتی وارد مربی گری شوید، همه چیز پیچیده می‌شود. می‌خواهم هر چه از مربیان یاد گرفتم به دیگران یاد بدهم. در فوتبال، همه چیز مثل یک دایره پیش می‌رود.”

ماسکرانو درباره تغییر پستش از هافبک به مدافع در مقاطعی از فصل گفت:” گاهی مدافعین وسط مصدوم هستند و سرجیو باید حتما در خط هافبک باشد. گواردیولا فیزیک و سبک بازی من را دید و تصمیم گرفت در خط دفاعی از من بازی بگیرد. من به بارسا آدم و می‌دانستم که کار سختی برای حضور در خط میانی خواهم داشت. باید برای جایگاهم بجنگم زیرا یکی از بهترین هافبک‌های جهان هم پست من است. همچنین در تیم ملی آرژانتین کاپیتان بودم و باید جایگاهم را حفظ می‌کردم. در آن دوره، توانستم جایگاهی که کسب کرده بودم را نگه دارم.

 

منبع:ورزش۳