دو نماینده ایران در صدر استارت لیست قرار گرفتند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،، مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان به میزبانی بانکوک تایلند با حضور ۴۴۵ ورزشکار از امروز دوشنبه آغاز می شود که در بخش پسران ۲۴۸ وزنه بردار از ۵۲ کشور و در بخش دختران ۱۹۷ شرکت کننده از ۴۲ کشور با یکدیگر به رقابت می پردازند. همچنین در این […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،، مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان به میزبانی بانکوک تایلند با حضور ۴۴۵ ورزشکار از امروز دوشنبه آغاز می شود که در بخش پسران ۲۴۸ وزنه بردار از ۵۲ کشور و در بخش دختران ۱۹۷ شرکت کننده از ۴۲ کشور با یکدیگر به رقابت می پردازند.

همچنین در این رقابت ها ۹ کشور(ایتالیا، قزاقستان، مکزیک، تایلند، چین تایپه، ترکیه، اوکراین، امریکا و ازبکستان) با ترکیب کامل (۱۶ وزنه بردار) دختر و پسر شرکت کرده اند.

استارت لیست نهایی و زمانبندی رقابت وزنه برداران کشورمان در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان به شرح زیر است:

دسته ۶۲ کیلوگرم:

احسان قیصریه با رکورد ورودی ۲۴۶ کیلوگرم درگروه (B) دسته۶۲ کیلوگرم قرار دارد. رقابت این وزن روز پنجشنبه ۱۷ فروردین ماه برگزار می شود. آناتولی ساولیاُف از قزاقستان و هوانگ از چین با رکورد ورودی ۲۶۵ کیلوگرم در صدر این وزن ایستاده اند.

دسته ۷۷ کیلوگرم:

رقابت گروه (A)دسته ۷۷ کیلوگرم در روز شنبه ۱۹ فروردین ماه  آغاز می شود که جیمز مائورس هریسون از آمریکا با رکورد ورودی ۳۲۸ کیلوگرم در صدر این دسته قرار دارد. افشین طاهری از کشورمان نیز با رکورد ورودی ۳۰۰ کیلوگرم در جایگاه دوم است و الکساندر اورواچف از روسیه هم با ۳۰۰ کیلوگرم در رتبه سوم قرار دارد. محمد مویدی دیگر نماینده دسته ۷۷ کیلوگرم کشورمان با رکورد ورودی ۲۹۲ کیلوگرم، هفتم است.

دسته ۸۵ کیلوگرم:

مسابقه گروه (A)دسته ۸۵ کیلوگرم روز یکشنبه ۲۰ فروردین ماه برگزارمی شود که مهدی پاپی و امیررضا عسکری دون با رکورد ورودی ۳۰۱ کیلوگرم در جایگاه های اول و دوم قرار دارند و ورزشکاران ترکیه، قزاقستان و ازبکستان با ۳۰۰ کیلوگرم در رده های بعدی جای گرفته اند.

دسته ۹۴ کیلوگرم:

رقابت گروه (A)دسته ۹۴ کیلوگرم هم روز دوشنبه ۲۱ فروردین ماه استارت می خورد که حمیدرضا زارع در این وزن با رکورد ورودی ۲۸۵ کیلوگرم با حریفان خود به رقابت خواهد پرداخت. در این دسته هریستوف از بلاروس و گالیاتساتوس از گرجستان با رکورد ورودی ۳۲۰ کیلوگرم در صدر این وزن ایستاده اند.

دسته ۹۴+ کیلوگرم:

مسابقه گروه (A)دسته ۹۴+ کیلوگرم نیز روز دوشنبه ۲۱ فروردین ماه برگزار می شود که محمدرضا روشنی با رکورد ورودی ۳۴۳ کیلوگرم و محمد شهاب انداز با رکورد ورودی ۳۳۳ کیلوگرم در جایگاه دوم و سوم قرار دارند. دیمتری گوگیچائف از روسیه با ۳۴۵ کیلوگرم صدرنشین این وزن است./مهر