سید جلال : تماشاگران فردا به کمک ما بیایند

مدافع ملی‌پوش نفت امیدوار است که تماشاگران ایرانی در دیدار فردای این تیم برابر الاهلی امارات به کمک این تیم بیایند.   به گزارش “مازنداسپرت” سید جلال حسینی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الاهلی امارات گفت: بازی فردا خیلی برای ما سخت است. اماراتی‌ها خیلی پیشرفت کرده اند. تیم نفت تیمی جوان […]

مدافع ملی‌پوش نفت امیدوار است که تماشاگران ایرانی در دیدار فردای این تیم برابر الاهلی امارات به کمک این تیم بیایند.

 

به گزارش “مازنداسپرت” سید جلال حسینی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الاهلی امارات گفت: بازی فردا خیلی برای ما سخت است. اماراتی‌ها خیلی پیشرفت کرده اند. تیم نفت تیمی جوان است. منصوریان چند هفته است که این بازی را به ما گوشزد می‌کند. ما بازی سخت و بزرگی پیش‌رو داریم. من امیدوارم که فردا یک بازی خوب انجام دهیم. از همه هواداران فوتبال می‌خواهم که به ما کمک کنند.

او افزود: ما تیمی هستی که طرفدار نداریم ولی اگر به ما کمک شود می توانیم موفق شویم و در امارات هم بازی خوبی ارائه دهیم.

مدافع نفت تهران اضافه کرد: تیم‌هایی که در بین ۸ تیم برتر آسیا قرار دارند آنالیزهای خوبی از هم دارند و همه آنها در خطوط حمله و دفاع وضعیت خوبی دارند. ما فقط تلاش می کنیم و مهم‌ترین عامل برای ما این است که گل نخوریم و کارمان را خوب انجام دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که تجربه نشان داده که او در بازی‌های بزرگ خوب بازی می کند و آیا این اتفاق برابر الاهلی تکرار می‌شود، گفت: ما بازیکنان جوان زیادی داریم و به هماهنگی خوبی رسیده‌ایم. بازی با الاهلی با همه بازی‌ها فرق می‌کند. من بازهم خواهش می‌کنم که هواداران به ما کمک کنند.

 

منبع:ورزش۳