آزپلیکوئتا: پدرو از حضور در چلسی خوشحال است

    سزار آزپلیکوئتا، مدافع چلسی عنوان کرد که پدرو از پیوستن به چلسی و ماجراجویی جدید زندگی اش خوشحال است.       به گزارش “مازنداسپرت“، هافبک سابق بارسلونا مقابل وست بروم به میدان رفت و موفق شد یک گل بزند و یک پاس گل برای هم تیمی اش ارسال کند تا اولین پیروزی […]

 

 

سزار آزپلیکوئتا، مدافع چلسی عنوان کرد که پدرو از پیوستن به چلسی و ماجراجویی جدید زندگی اش خوشحال است.

 

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، هافبک سابق بارسلونا مقابل وست بروم به میدان رفت و موفق شد یک گل بزند و یک پاس گل برای هم تیمی اش ارسال کند تا اولین پیروزی شاگردان مورینیو رقم بخورد. چلسی ۴ امتیاز از ۹ امتیاز ممکن را کسب کرده و ۷ گل و ۲ کارت قرمز نیز در این ۳ بازی درییافت کرده ولی آزپلیکوئتا که اولین گلش در لیگ را مقابل وست بروم به ثمر رساند، معتقد است که پدرو برای کسب جام به چلسی آمده و به این تیم در این راه کمک خواهد کرد.

او گفت:” مشخص است که پدرو شخصا به دنبال یک ماجراجویی جدید بوده، یک تجربه ی جدید. پدرو تصمیم گرفت به یک تیم دیگر از یک کشور دیگر برود و از حضور در چلسی خوشحال است. در تیمی مثل چلسی، کسب ۱ امتیاز از ۶ امتیاز ممکن اصلا جالب نیست. ما می‌خواستیم روند تیم را تغییر دهیم. مقابل وست بروم، ۳ امتیاز خیلی مهم را کسب کردیم که به ما در بازی‌های پیش رو روحیه می‌دهد.”

مدافع اسپانیایی ادامه داد:” از ابتدای صل مورینیو اعتمادش به من را نشان داد و من در هر تمرین و بازی سعی کردم پاسخ اعتماد او را بدهم.در پایان، همه ی ما برای قهرمانی می‌جنگیم.”

 

منبع:ورزش۳