اسکوچیچ: فردا چهار چشمی داور را نگاه می‌کنم

دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد خوزستان اعتقاد بازی برابر پرسپولیس بیشتر از لحاظ روحی و روانی مهم است.   به گزارش “مازنداسپرت“، اسکوچیچ در مورد بازی با پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی خبرنگاران بود: بازی از لحاظ روحی و روانی مهم است. بازی فردا بیشتر بازی روحی و روانی است . نه فولاد و نه پرسپولیس […]

دراگان اسکوچیچ سرمربی فولاد خوزستان اعتقاد بازی برابر پرسپولیس بیشتر از لحاظ روحی و روانی مهم است.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، اسکوچیچ در مورد بازی با پرسپولیس در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی خبرنگاران بود:

بازی از لحاظ روحی و روانی مهم است.
بازی فردا بیشتر بازی روحی و روانی است . نه فولاد و نه پرسپولیس شروع خوبی نداشتیم و این بازی علاوه براینکه شهرآورد است بازی حساسی هم می شود. انتظار داریم بازیکنان برای برد وارد زمین شوند چون این برد برای ما خیلی اهمیت دارد.

 دوست ندارم پرسپولیس به داران فشار وارد کند
دوست ندارم پرسپولیس به جامعه داوری فشار وارد کند و این مساله در بازی ما وارد شود. در زمانی که ملوان بودم اشتباهات داوری زیاد بود و حتی ۱۵ امتیاز از دست دادیم. در فولاد هم در دو بازی که نقش حساسی در قهرمانی داشت داوری به ما ضرر زد و مقابل پیکان و گسترش ضرر کردیم. ما خیلی بادقت داوری را فردا زیر نظر می گیریم و امیدوارم داوری به حق باشد. فردا ۴ چشمی به داور نگاه می کنم تا داور خوب قضاوت کند.

یک مهاجم خارجی پیدا می کنم
امیدوارم در تعطیلات لیگ بازیکنانی مانند جماعتی خودشان به شرایط ایده آل برسانند و در تعطیلات لیگ یک مهاجم خوب خارجی پیدا کنم تا با تیم قرارداد امضا کند.این مهاجم به احتمال زیاد اروپایی است.

۴ بازیکن هنوز شرایط ایده آل ندارند
در حال حاضر هم ۴ بازیکن باوجود اینکه مصدوم نیستند اما شرایط ایده آل هم ندارند.فشنگچی، خانزاده و سایر بازیکنان امیدوارم هر چه زودتر شرایط ایده آلشان را بدست بیاورند.بعضی از بازیکنان ما در تمرینات بدنسازی مصدوم شدند که باید به بدرلو و بازیکنان دیگر اشاره کنم.

عوامل بیرونی نمی خواهند فولاد نتیجه بگیرد
عوامل بیرونی هم در تیم هستند که افکار منفی دارندو بعضی از دوستان کار ما را سخت می کنند اما من تا زمانی که سرمربی هستم با تمام قوا کار می کنم. تیم ما جوان است و نمی دانم بعضی ها عامدانه یا غیر عامدانه صحبت هایی می کنند که تیم نتیجه نگیرد. اما امیدوارم جوان های ما به این حرف ها گوش نکنند.

جنگی بین من و برانکو نیست
جنگی بین ما کروات ها نیست و امیدوارم سه امتیاز به حساب ما برود. من برای ایوانکوویچ احترام قائل هستم و امیدوارم فردا پیروز شویم.

 

منبع:ورزش۳