وعده بهبود وضعیت داوری در لیگ برتر

نصرالله سجادی معاون قهرمانی وزارت ورزش اعلام کرد این وزارتخانه طبق وظایف سازمانی و برای نظارت به موضوع داوری های لیگ برتر ورود کرده است.   به گزارش “مازنداسپرت“، نصرالله سجادی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره چرایی دخالت وزارت ورزش در امور داوری گفت: وزارت ورزش بنا بر وظایف ذاتی وزارتی در برخی امور […]

نصرالله سجادی معاون قهرمانی وزارت ورزش اعلام کرد این وزارتخانه طبق وظایف سازمانی و برای نظارت به موضوع داوری های لیگ برتر ورود کرده است.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، نصرالله سجادی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره چرایی دخالت وزارت ورزش در امور داوری گفت: وزارت ورزش بنا بر وظایف ذاتی وزارتی در برخی امور کار ارزیابی و نظارت را انجام می دهند که داوری در رقابت های مختلف هم بخشی از آن است. از زمانی که ما کار را آغاز کرده ایم، تاکید بر آن بوده که مجموعه فدراسیونی دربرگزاری رقابت های مختلف ساماندهی خوبی داشته باشند و البته این مسائل تنها به داوری محدود نمی شود.

وی ادامه داد: ما در لیگ چهاردم جلساتی را مسولان سازمان لیگ فدارسیون داشتیم البته ورود ما به معنای مداخله نیست بلکه براساس قوانین و مقرات با مسائل سامان بدهیم

به گفته وی ۷ باشگاه از ۱۶ باشگاه لیگ برتری به وزارت ورزش نامه زده و بابت داوری ها ابراز شکایت کرده اند و جلسه روز گذشته در وزارت ورزش به همین دلیل برگزار شده است. او گفت: ما تذکر دادیم که دقت بیشتری در امور داوری صورت بگیرد و داوری ها نظم بهتری داشته باشد و در کمیته ها دقت بیشتری نسبت به قضاوت های فوتبال اهمال شود.

با توجه به اینکه این مساله مداخله در کار فدراسیون فوتبال ارزیابی شده باید در انتظار نتیجه این فشار به داوران در رقابت های این هفته بود.

 

منبع:ورزش۳