عباسی:اولتیماتومی به تونی نداده ایم

سعید عباسی مدیرعامل تراکتورسازی اعلام کرد، هیچ اولتیماتومی به تونی اولیویرا نداده اند.   بعد از باخت تراکتور مقابل پدیده بحث اولتیماتوم به تونی مطرح شد که در همین رابطه مدیرعامل تراکتورسازی به “مازنداسپرت” گفت: هیچ اولتیماتومی در رابطه با اینکه تا هفته هفتم تونی باید نتیجه بگیرد داده نشده و این اخبار صحت ندارد […]

سعید عباسی مدیرعامل تراکتورسازی اعلام کرد، هیچ اولتیماتومی به تونی اولیویرا نداده اند.

 

بعد از باخت تراکتور مقابل پدیده بحث اولتیماتوم به تونی مطرح شد که در همین رابطه مدیرعامل تراکتورسازی به “مازنداسپرت” گفت:

هیچ اولتیماتومی در رابطه با اینکه تا هفته هفتم تونی باید نتیجه بگیرد داده نشده و این اخبار صحت ندارد و مدیریت باشگاه به کادر فنی اطمینان دارد و کادر فنی با قدرت در بازی های آینده کار می کند تا تیم نتیجه بگیرد.

مدیر عامل باشگاه تراکتور افزود: «دلیل نمی‌شود در هفته‌های ابتدایی لیگ که همه تیم‌ها تا هفته هفتم هنوز از لحاظ آمادگی مشکل دارند به سرمربی خود اولتیماتوم بدهیم چرا که هنوز تیم تراکتور به آمادگی کامل نرسیده‌ است و این موضوع زمان‌بر خواهد بود.بازیکنان زیادی از تراکتور جدا شدند و بازیکنان جایگزین زمان می خواهند تا خودشان را نشان دهند. بعد از هماهنگی کامل بازیکنان تراکتور تیم قوی می شود.

 

منبع:ورزش۳