دولت بدهی سرخابی ها را می دهد

سوال خبرنگار ورزش سه درباره اینکه چرا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از ورزشگاه اختصاصی برخوردار نیستند. با پاسخ متفاوت وزیر ورزش همراه بود.   به گزارش “مازنداسپرت“، وزیر درباره احادث ورزشگاه در شهرهای دور افتاده و غیرعلاقمند به رشته های خاص گفت: برخی ازورزشگاه ها که کنگشان زده شده بدون مطالعه و آمایش بوده. […]

سوال خبرنگار ورزش سه درباره اینکه چرا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از ورزشگاه اختصاصی برخوردار نیستند. با پاسخ متفاوت وزیر ورزش همراه بود.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، وزیر درباره احادث ورزشگاه در شهرهای دور افتاده و غیرعلاقمند به رشته های خاص گفت: برخی ازورزشگاه ها که کنگشان زده شده بدون مطالعه و آمایش بوده. بدون اینکه دقت شود آن استان توان حضور در آن رشته خاص را دارد یا نه. این مساله به لابی بستگی داشته اما ما این روند را تغییر داده ایم و پیش از احداث هر ورزشگاه مطالعات آمایشی انجام می شود تا ببینیم در کجای این مملکت چه رزشته ای زمینه دارد تا ورزشگاه مربوط را احداث کنیم.

وی درباره اینکه چرا دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ورزشگاه اختصاصی و آبرومندی هم دارند گفت: حق این ۲ باشگاه بیش از این هاست. قرار بود تا پایان ۹۳ دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار شوند اما واگذاری با توفیق همراه نبود، دولت حالا در حال رتق و فتق امور آنهاست.»

احتمالا منظور گودرزی آغاز فاز مطالعاتی برای احداث ورزشگاه برای این دو باشگاه بوده است.

وی ادامه داد: این دو باشگاه وارث احداث بدهکاری شدیدی بودند و هر یک برای به سامان شدند نزدیک به ۱۰۰ میلیارد تومان پول نیاز دارند؛ ۷۰ میلیارد برای بدهی های قبلی برای ۳۰ برای بدی های جاری. ما هر چقدر پول تزریق می کنیم طلبکار می آیند و این نابسامانی ایجاد می کنند .

وی ادامه داد: متاسفانه برخی آدم ها در حاشیه این دو باشگاه هستند که تنش ایجاد می کنند اما امیدوارم با کمک علاقمندان با آرامش دیون این دو باشگاه را بدهیم تا استقلال و پرسپولیس به عنوان دو باشگاه هوادار سرپا بیاستند و با قوت کارشان را ادامه دهند.

 

منبع:ورزش۳