اوزیل: می‌دانیم چگونه لیورپول را شکست دهیم

مسوت اوزیل، هافبک آرسنال عنوان کرد که تیمش دقیقا می‌داند چگونه لیورپول را شکست دهد.   به گزارش “مازنداسپرت“، توپ‌چی ها فصل گذشته موفق شدند تیم شکست ناپذیر راجرز را در امیریتس، ۴-۱ شکست دهند و اوزیل نیز از یک ضربه ایستگاهی، گلی زیبا برای آرسنال به ثمر رساند.حال دو تیم امروز در امیریتس بار […]

مسوت اوزیل، هافبک آرسنال عنوان کرد که تیمش دقیقا می‌داند چگونه لیورپول را شکست دهد.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، توپ‌چی ها فصل گذشته موفق شدند تیم شکست ناپذیر راجرز را در امیریتس، ۴-۱ شکست دهند و اوزیل نیز از یک ضربه ایستگاهی، گلی زیبا برای آرسنال به ثمر رساند.حال دو تیم امروز در امیریتس بار دیگر به مصاف یکدیگر خواهند رفت و اوزیل عنوان کرد که تیمش می‌داند دقیقا چه کار باید کند.

ا وگفت:” ما در خانه بازی می‌کنیم و دقیقا می‌دانیم که چگونه لیورپول را شکست دهیم. به خاطر دارم که پیروزی خیلی خوبی مقابل آنها کسب کردیم. در نیمه ی اول کار را تمام کردیم زیرا نگران نتیجه بودیم. می‌خواهیم این بار هم چنین نتیجه ای را تکرار کنیم. خیلی خوب متمرکز بودیم. مربی به ما وظایفی در زمین داد که به خوبی آنها را اجرا کردیم. این کاری است که روز دوشنبه باید تکرار کنیم. باید ایمان داشته باشیم که پتانسیل شکست دادن هر تیمی را داریم و امروز هم این روند ادامه خواهد داشت.”

 

منبع:ورزش۳