دیدار نفت و الاهلی رایگان شد

نفت تهران امیدوار است در دیدار برابر الاهلی در آزادی نتیجه مناسبی کسب کند و به پشتوانه آن به جمع چهار تیم آسیا صعود کند.     به گزارش “مازنداسپرت“، نفتی ها که به واسطه پشتوانه و حمایت فوتبالدوستان در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا، موفقیت درخشانی کسب کردند امیدوارند هواداران در بازی روز چهارشنبه نیز […]

نفت تهران امیدوار است در دیدار برابر الاهلی در آزادی نتیجه مناسبی کسب کند و به پشتوانه آن به جمع چهار تیم آسیا صعود کند.

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، نفتی ها که به واسطه پشتوانه و حمایت فوتبالدوستان در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا، موفقیت درخشانی کسب کردند امیدوارند هواداران در بازی روز چهارشنبه نیز آنها را تنها نگذارند.

به همین منظور منصور قنبرزاده، مدیرعامل باشگاه نفت تماشای تماشای دیدار تیم‌های فوتبال نفت ایران و الاهلی امارات را رایگان اعلام کرد.

قنبرزاده، ضمن دعوت از حضور علاقه مندان به فوتبال ایرانی برای حضور در ورزشگاه آزادی به منظور حمایت از تنها نماینده فوتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا،اعلام کرد تماشای بازی تیم‌های فوتبال نفت ایران و الاهلی امارات که ساعت ۱۹ روز چهارشنبه در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود رایگان است.

منبع:ورزش۳