دسته‌گل یک نوجوان برای استقلالی‌ها و بازگشت ۲ بازیکن/ قربانی گوسفند و غیبت رضایی+تصاویر

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،، تیم فوتبال استقلال که روز سه شنبه از عمان به تهران بازگشت، بعد از یک روزز استراحت از ساعت ۱۲:۳۰ امروز در کمپ زنده یاد حجازی تمرینات خود را برای بازی با سیاه‌جامگان پیگیری کرد. * پیش از شروع تمرین امروز بازیکنان در جلسه آنالیز  تیم سیاه‌جامگان حضور پیدا […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،، تیم فوتبال استقلال که روز سه شنبه از عمان به تهران بازگشت، بعد از یک روزز استراحت از ساعت ۱۲:۳۰ امروز در کمپ زنده یاد حجازی تمرینات خود را برای بازی با سیاه‌جامگان پیگیری کرد.

* پیش از شروع تمرین امروز بازیکنان در جلسه آنالیز  تیم سیاه‌جامگان حضور پیدا کرده و فیلم بازی‌های گذشته این تیم را تماشا کردند.

*هرایر مگویان و مجتبی حقدوست دو بازیکنی که به دلیل مصدومیت در سفر به امارات و عربستان تیمشان را همراهی نکردند با پشت سر گذاشتن دوران آسیب‌دیدگی امروز خود را به کادر فنی معرفی کردند.

*کاوه رضایی که در غم از دست دادن مادربزرگ خود عزادار شده است در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشت.

*در آغاز تمرین امروز یک نوجوان مبتلا به بیماری EB به همراه پدرش با دسته گل به محل تمرین استقلال آمد و آن را به علیرضا منصوریان هدیه کرد.سرمربی استقلال هم بعد از این اتفاق بازیکنان را دور هم جمع کرد و با این نوجوان عکس یادگاری گرفت.

*ادموند اختر مدیربرنامه‌های مگویان در تمرین امروز حضور داشت و با منصوریان خوش و بش کرد.

*در ابتدای تمرین امروز بازیکنان زیر نظر دستیاران منصوریان بدن‌های خود را گرم کرده و سپس  کار تاکتیکی انجام دادند. در مرحله بعد استقلالی‌ها در ۴ گروه با دروازه‌های کوچک فوتبال بازی کردند و در مرحله پایانی فوتبال در نیمی از زمین با دروزاه‌های بزرگ انجام شد.

*دکتر امین نوروزی رئیس کمیته پزشکی باشگاه استقلال در اواسط تمرین در کمپ حجازی حاضر شد و برای دقایقی با منصوریان صحبت کرد. وی در خصوص آخرین وضعیت حقدوست و مگویان با سرمربی استقلال به گفت و گو پرداخت.

*چند بازیکن تیم جوانان و امید استقلال در تمرین امروز پا به پای دیگر بازیکنان استقلال تمرین کردند.

* در تمرین امروز استقلال یک راس گوسفند زیر پای بازیکنان قربانی شد.

تیم فوتبال استقلال روز شنبه در ورزشگاه آزادی از هفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت ۱۷:۲۵ میزبان سیاه‌جامگان خواهد بود./قارس