مورینیو:رفتارداورهاوحریف‌با‌ کاستا‌ ناعادلانه‌است

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی معتقد است که دیگو کاستا، رفتاری ناعادلانه از سوی داورها و حریف دریافت می‌کند.   به گزارش “مازنداسپرت“، کاستا در دیدار مقابل منچسترسیتی، پس از درگیری با فرناندینیو، با داور نیز دچار درگیری لفظی شد. مورینیو پس از بازی عنوان کرد که فرناندینیو به خاطر خطایش باید اخراج می‌شد و کاستا […]

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی معتقد است که دیگو کاستا، رفتاری ناعادلانه از سوی داورها و حریف دریافت می‌کند.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، کاستا در دیدار مقابل منچسترسیتی، پس از درگیری با فرناندینیو، با داور نیز دچار درگیری لفظی شد. مورینیو پس از بازی عنوان کرد که فرناندینیو به خاطر خطایش باید اخراج می‌شد و کاستا به اشتباه گناهکار درگیری اعلام شده است.

حال او در این رابطه گفت:” به شما تضمین می‌دهم، اگر دیگو کاستا این کار را انجام می‌داد، اخراج می‌شد. و اگر کارت قرمزی مطرح نبود، با ویدئو‌های پس از بازی محروم می‌شد. تضمین می‌دهم. ما درباره احترام صحبت می‌کنیم ولی چیزی که من میبینم، بازی به بازی ادامه پیدا می‌کند. دیگو کار خودش را انجام می‌دهد و بس. به من بگویید آخرین باری که اتفاقی افتاده و او درگیر شده کی بوده است؟ فکر نمی‌کنم او خیلی فیزیکی بازی کند. و واکنش به کار او محرومیت است؟ بله بله. چه کار می‌توان کرد؟ داورها قدرت آنالیز و تصمیم گیری دارند. ما کاری نمی‌توانیم انجام دهیم. به ما گفته شده که در محوطه ی فنی خود رفتار معقولی داشته باشیم و از داور انتقاد نکنیم، با دستیاری که از تلویزیون بازی را تماشا می‌کند در ارتباط نباشیم. به ما چنین چیزی گفته شده و ما هم آن را انجام می‌دهیم.”

 

منبع:ورزش۳