چند پیشکسوت استقلال مقابل دوربین رفتند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،  روند ساخت فیلم «۴ فینال آسیا» ادامه دارد و در ادامه تصویربرداری این فیلم، پلان های مربوط به ورزشگاه آزادی مقابل دوربین رفت. در این پلان ها، رضا حسن زاده اولین مهمان عوامل تولید و ساخت فیلم بوده تا خاطرات و افتخارات خود را در تیم محبوبش مرور کند. حسن […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،  روند ساخت فیلم «۴ فینال آسیا» ادامه دارد و در ادامه تصویربرداری این فیلم، پلان های مربوط به ورزشگاه آزادی مقابل دوربین رفت.

در این پلان ها، رضا حسن زاده اولین مهمان عوامل تولید و ساخت فیلم بوده تا خاطرات و افتخارات خود را در تیم محبوبش مرور کند. حسن زاده تنها فرد در تاریخ فوتبال ایران است که به عنوان بازیکن در سه فینال جام باشگاه های آسیا حضور داشته است.

بعد از وی، پیروز قربانی مقابل دوربین قرار گرفت. مدافع سابق آبی‌ها که این روزها در عرصه مربیگری فعالیت دارد، ضمن مرور خاطرات خود در استقلال از جمله گل معروفش به پرسپولیس، از ناصر حجازی به عنوان الگو خود درعرصه مربیگری  یاد کرد.

صادق ورمزیار دیگر پیشکسوت حاضر در فیلم بود که از سالها حضورش در استقلال سخن گفت. ورمزیار قبل از آغاز دهه شصت در تیم جوانان استقلال حضور داشت که با رسیدن به تیم بزرگسالان، سالیان سال برای آبی پوشان پایتخت بازی کرد.  ورمزیار علاوه بر قهرمانی آسیا، جام های بین المللی دیگری از جمله جام میلز هندوستان را نیز کسب کرده است.

مهدی فنونی زاده یکی از سه بازیکن برتر آسیا در سال ۱۹۹۳ دیگر مهمان سازندگان این فیلم بود تا از نقش به سزایش در موفقیت های آسیایی آبی پوشان بگوید. و بعد از او نیز علیرضا اکبرپور دیگر پیشکسوت آبی ها مقابل دوربین قرار گرفت و از خاطراتش با پیراهن آبی سخن گفت./مهر