کسب سه امتیاز از سپاهان خوشحال کننده است

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی ۲ بر یک عصر پنجشنبه تیمش برابر سپاهان به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: هیجان زده هستیم به خاطر این بازی حساس اما برد بسیار مهمی بود. بخصوص بعد از شکستی که در دربی خوردیم. برانکو ادامه داد: واقعا خوشحال هستم […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،، برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی ۲ بر یک عصر پنجشنبه تیمش برابر سپاهان به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه آزادی گفت: هیجان زده هستیم به خاطر این بازی حساس اما برد بسیار مهمی بود. بخصوص بعد از شکستی که در دربی خوردیم.

برانکو ادامه داد: واقعا خوشحال هستم بابت این پیروزی. چیزی که برای من از همه چیز زیباتر است اینکه هواداران همچنان به ما اعتماد داشتند و آمدند و تشویق مان کردند. انتظار چنین بازی سختی را داشتیم و خوشحالم که هواداران را شاد کردیم.

وی ادامه داد: سپاهان تیم خوبی است که با حسن زاده و جباروف تقویت شده است. همه تیم هایی که در تهران برابر پرسپولیس قرار می گیرند چیزی برای از دست دادن ندارند و فقط برای برد به میدان می آیند.

برانکو افزود: ما کنترل بازی را در دست گرفتیم. اما وقتی جلو افتادیم کمی ضعیف شدیم. جای سیدجلال و کمال خیلی خالی بود که با تجارب خودشان آرامش به تیم می دادند. اما مهمترین هدف ما این بود که بتوانیم پیروز شویم و به هدف مان نزدیکتر شویم. /مهر