آلوز: در کنار هم به سر منزل مقصود میرسیم;کمی صبر برای هماهنگی تیم نیاز است

به گزارش مازند اسپرت:سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندان: به دنبال فوتبال روی زمین هستم/با توجه به بزرگی باشگاه و هواداران وظیفه سنگی احساس میکنم/من با تلاش زیاد به همراه این بازیکنانم به برنامه های تاکتیکی مد نظر خود خواهیم رسید/همه ی تیمهای لیگ قوی هستند…       زاوش گرایلی         – سلام […]

به گزارش مازند اسپرت:سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندان: به دنبال فوتبال روی زمین هستم/با توجه به بزرگی باشگاه و هواداران وظیفه سنگی احساس میکنم/من با تلاش زیاد به همراه این بازیکنانم به برنامه های تاکتیکی مد نظر خود خواهیم رسید/همه ی تیمهای لیگ قوی هستند…

 

 

 

زاوش گرایلی 

 

 

 

 – سلام و عرض خوش آمد خدمت شما، بعنوان سوال اول، نظرتون پیرامون نساجی، قايمشهر و هواداران بفرمایید…

 

از شما برای این مصاحبه ممنونم، به نظر من نساجی یک باشگاه بزرگ با هواداران بسیار بسیار زیاد است. بنابراین من و کمک های من و بازیکنان مسوولیت بسار سنگینی را بر روی دوش خود داریم.

 

 َ

 

– ما امسال میبینیم بازیکنان نسبت به سالهای گذشته از نظر بدنی آمادگی لازم رو ندارند و خیلی با طراوت نیستند نظر شما چیست؟

 

من در مورد تفاوت های بازیکنان با سالهای قبل چیزی نمیدانم. ما روش خود را برای امسال داریم و تلاش میکنیم این روش و متد را به بازیکنانمون تزریق کنیم برای اینکه تا جایی که میتوانند قدرتمند و سرعتی بازی کنند. رسیدن به این مساله اصلا آسون نیست چون در دوران آماده سازی مشکلاتی وجود داشته و بازیکنانی مانند میثم بایو و حمید کاظمی تازه به ما پیوستند، بنابراین ما نیاز به زمان داریم برای اینکه همه افراد را در یک شرایط برابر قرار دهیم و بازی ها را  ببریم.

 

 

 

 

 

 

 

– چقدر فاصله داریم با رسیدن همه ی بازیکنان به شرایط مطلوب شما؟

 

بله، برای ما ۳ هفته آینده بسیار حایز اهمیت است تا خوب تمرین کنیم و خوب بازی کنیم برای اینکه وضعیت جسمانی به ۱۰۰ درصد خودش برسه زیرا که بعضی ها همانطور که عرض شد زمان کمی است که به ما اضافه شدند.

 

 

 

– برنامه شما برای بازی با آلومینیوم اراک چیست؟

 

برنامه ما بایستی برای هر بازی برد باشد. اما برای این منظور علاوه بر موارد بالا باید خیلی متفاوت تر از بازی قبل بازی کنیم. این تیمی که در بازی گذشته دیدید تیمی نیست که من بخواهم و یا هواداران چند ده هزار نفره نساجی انتظار داشته باشند. ما باید این رویه را عوض کنیم. بیبشتر زمان بذاریم برای بازی کردن و اگر ما این کار رو انجام بدهیم اراک یا هر تیمی برای ما فرقی نخواهند کرد. اگر ما این شدت در کار و زمان بیشتر را نگذاریم و تمرکز بیشتر نگذاریم نمیتوانیم این معضلات را زود برطرف کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

– چیزی که در تمرینات شما به کرات میبینیم فوتبال تحت فشار است. شما به بازی روی هوا اعتقاد دارید یا روی زمین؟

 

بله کاملا درست است و من واقعا به بازی روی زمین علاقمند هستم. و این نوع تمرینات هم برای همین منظور است که خطوط دفاع و مهاجم ما به یکدیگر نزدیک بازی کنند تا بتوانند تحت فشار خودشان را سازماندهی کنند. چه در فشار حمله، چه در فشار دفاع، نزدیکی خطوط برای ما اهمیت وبژه ای دارند. 

 

 

 

قطعا این برای ما زمان خواهد برد اما بدانید که این نظر ماست و اگر بتوانبم آنرا عملی کنیم(در چند هفته نه چند روز) و بازیکنان بتوانند این را انجام بدهند تیم بهتر وبهتر خواهد شد.

 

 

 

– ما سوالات زیادی داشتیم در مورد مسایل دیگر اما با توجه به خستگی شما آنها را بعدا خواهیم پرسید. اگر در انتها حرفی دارید بفرمایید…

 

اگر اشکالی ندارد و من اجازه داشته باشم از همه ی هوادارای باشگاه بزرگمون میخواهم تیم را ساپورت کنند چرا که اگر به هم بپیوندیم همه ی ما از کادر بازیکنان و مدیریت و مهم تر از همه هواداران و در یک سمت قرار بگبریم میتوانیم بر این موقعیت سختی که در آن قرار داریم را همانطورکه در بالا صحبت شد به بهترین شکل غلبه کنیم. امیدوارم یکشنبه موفقی را داشته باشیم با هم.

 

 

 

 

 

 

منيع:نساجي اسپرت