حرکت منشوری گلر پرسپولیس رو به فغانی

قضاوت پر حرف و حدیث علیرضا فغانی در دیدار پرسپولیس برابر ذوب آهن باعث شد تا بازیکنان و کادرفنی سرخپوشان اعتراض شدیدی به عملکرد او در پایان بازی داشته باشند. به گزارش مازند اسپرت:اعلام پنالتی در دقیقه پایانی بازی و در ادامه اخراج محسن بنگر از زمین بازی باعث شد تا پرسپولیس اندوخته خود در […]

قضاوت پر حرف و حدیث علیرضا فغانی در دیدار پرسپولیس برابر ذوب آهن باعث شد تا بازیکنان و کادرفنی سرخپوشان اعتراض شدیدی به عملکرد او در پایان بازی داشته باشند.

به گزارش مازند اسپرت:اعلام پنالتی در دقیقه پایانی بازی و در ادامه اخراج محسن بنگر از زمین بازی باعث شد تا پرسپولیس اندوخته خود در این بازی را از دست دهد و در چهارمین بازی، سومین شکست فصل را تجربه کند.

بازیکنان عصبانی پرسپولیس که در پایان بازی مراسم مربوط به آن را در کنار داوران و بازیکنان حریف برگزار نکرده بودند هر کدام به نوبه خود اعتراضاتی به عملکرد فغانی را اعلام کردند.

در این بین اما حرکت منشوری دروازه بان پرسپولیس اگر با گزارش داور این دیدار همراه شود می تواند عواقب بدتری را نیز برای او در پی داشته باشد؛ ایمان صادقی در حالی که به رختکن می رفت به سمت فغانی با انگشتانش اشاره ای داشت که در ادامه با برخورد مصطفی قنبرپور همراه بود و کمک مربی پرسپولیس او را به سمت رختکن هدایت کرد.