رونی: پاسخ منتقدانم را خواهم داد

وین رونی، هافبک منچستریونایتد عنوان کرد که تنها یک بازی بد انجام داده و امیدوار است در دیدار مقابل نیوکاسل، پاسخ انتقادات را بدهد.       به گزارش “مازنداسپرت“، با فروش رابین فان پرسی و جدایی فالکائو، رونی و هرناندز، تنها مهاجمین یونایتد هستند. رونی در دیدار مقابل بروژو استون ویلا، عملکرد ضعیفی داشت […]

وین رونی، هافبک منچستریونایتد عنوان کرد که تنها یک بازی بد انجام داده و امیدوار است در دیدار مقابل نیوکاسل، پاسخ انتقادات را بدهد.

 

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، با فروش رابین فان پرسی و جدایی فالکائو، رونی و هرناندز، تنها مهاجمین یونایتد هستند. رونی در دیدار مقابل بروژو استون ویلا، عملکرد ضعیفی داشت و نتوانست خود را به سطح تیم برساند ولی با این حال عنوان کرد که تلاش می‌کند در بازی بعد، پاسخ منتقدانش را بدهد.

او گفت:” من تنها یک بازی بد داشتم و همه در این رابطه صحبت می‌کنند. می‌دانم که در طول فوتبالم چنین روزهایی را سپری کرده ام ولی امیدوارم این موضوع با دیدار آخر هفته ی ما به پایان برسد. من انسان صادقی هستم. می‌دانم که کی خوب بازی نکردم و مقابل استون ویلا، پایین تر از استانداردهای خودم بودم. به نظرم مقابل بروژ خوب بازی کردم و می‌توانستم یک یا دو گل بزنم ولی فوتبال همین است. بازی خیلی خوبی بود، شب فوق‌العاده ای بود و رسیدن به پیروزی لذت بخش بود. تازه شروع فصل است و ۳ بازی انجام شده است. باید مسیرم را پیدا کرده و حرکت کنم. این موضوع را پیش تر تجربه کرده ام و گلزنی ها شروع خواهد شد.”

 

منبع:ورزش۳