کل اخبار 49136 اخبار امروز : 0
  • تاریخ : شنبه - ۳۱ - شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 21 - September - 2024
  • ساعت :

    دقایقی پیش اتفاق افتاد/ استاندار مازندران در تمرین خونه به خونه

    ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران، دقایقی پیش با حضور در استادیوم هفتم تیر بابل از تمرین تیم خونه به خونه مازندران بازدید کرد. به گزارش مازند اسپرت ، در این دیدار استاندار مازندران دقایقی برای کادر فنی و بازیکنان تیم خونه به خونه به صحبت پرداخت و برای آنها در رقابت های لیگ آزادگان آرزوی […]

    ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران، دقایقی پیش با حضور در استادیوم هفتم تیر بابل از تمرین تیم خونه به خونه مازندران بازدید کرد.

    به گزارش مازند اسپرت ، در این دیدار استاندار مازندران دقایقی برای کادر فنی و بازیکنان تیم خونه به خونه به صحبت پرداخت و برای آنها در رقابت های لیگ آزادگان آرزوی موفقیت کرد.

    در همین زمینه پنج شنبه گذشته هم حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، امام جمعه بابل، حبیب حسین زادگان، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، غلامرضا بهروان، رئیس هیات فوتبال مازندران، انصار آری، رئیس اداره ورزش و جوانان بابل و تعدادی از اعضای شورای شهر و پیشکسوتان فوتبال بابل در تمرین تیم خونه به خونه حاضر شدند.

    امام جمعه بابل، رئیس هیات فوتبال مازندران و مدیرکل ورزش و جوانان استان طی سخنان کوتاهی، ضمن خسته نباشید به بازیکنان تیم خونه به خونه، برای آنها آرزوی موفقیت و سربلندی کردند.

    هادی شکوری نیز به نمایندگی از بازیکنان خونه به خونه ضمن تشکر از مسئولان بابت حضورشان در تمرین، خواستار حمایت از این تیم شد.

    photo_2015-08-14_18-51-04

    photo_2015-08-14_18-50-41

     

     

    مطالب مرتبط

    ارسال دیدگاه

    مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
    ШЁШЩ ШЁШЩШ