غلامی: کسانی که فحش دادند را حلال نمی‌کنم

مهاجم استقلال اهواز دیروز در برابر تیم سابقش ملوان که فوتبالش را از آنجا شروع کرده به میدان رفت و شاهد باخت تیمش شد.   به گزارش مازنداسپرت“، محمد غلامی در مورد شکست برابر ملوان گفت: بازی را خوب شروع و نیمه اول مدارا کردیم هر دو تیم خوب بودند اما نیمه دوم گلی که […]

مهاجم استقلال اهواز دیروز در برابر تیم سابقش ملوان که فوتبالش را از آنجا شروع کرده به میدان رفت و شاهد باخت تیمش شد.

 

به گزارش مازنداسپرت“، محمد غلامی در مورد شکست برابر ملوان گفت: بازی را خوب شروع و نیمه اول مدارا کردیم هر دو تیم خوب بودند اما نیمه دوم گلی که ملوانی ها به ثمر رساندند آفساید بود ولی در نهایت آنها پیروز میدان شدند. فوتبال همین است. در ۳ بازی اخیر ما یک تساوی، یک برد و یک شکست داشته ایم. آقای استیلی مربی خودم بوده او اولین برد را در ملوان دشت کرد، جا دارد که تبریک بگویم. هفته بعد با استقلال تهران بازی داریم. بازی با ملوان در زمین خودش با آن همه هوادار سخت است دقیقا ما هم در زمین خودمان چنین حالتی را داریم و مطمئن باشید به هیچ تیمی باج نمی‌ دهیم و این را بدانید که در بازی با استقلال شکست در برابر ملوان را جبران خواهیم کرد.


او که قبل از بازی به سمت نیمکت ملوان رفت در این باره ادامه داد: من و سعید سالارزاده با هم به سمت نیمکت ملوان رفتیم من فوتبالم را از این تیم شروع کردم در ضمن حمیدخان استیلی هم سال گذشته مربی ام بود و واجب دانستم به سمت نیمکت ملوان بروم.

این بازیکن در مورد صحبت های منتقدان مبنی بر اینکه استقلال اهواز در روزهای سخت نمی‌ تواند نتیجه بگیرد و چون بازی های اولش ساده بوده نتیجه گرفته اینگونه واکنش داد: نه، من قبول ندارم. بازی اولمان با صبا باتری بود که تیم بسیار خوبی است. در هفته دوم به مصاف سیاه جامگانی رفتیم که دیروز نفت‌تهران را شکست داد بنابراین نمی‌ توان گفت حریف بدی بوده. من خودم قبلا در ملوان بازی کرده ام. از این تیم خیلی سخت می‌ توان امتیاز گرفت بخصوص اینکه آقای استیلی آمده و انتخاب بسیار خوبی بوده، او چندین سال است که دارد مربیگری می‌ کند و به شخصه قبل از اینکه به میدان بروم، از او رخصت گرفتم.

غلامی در پایان با اشاره به اینکه برای اولین بار در انزلی فحش خورده افزود: بعد از چند سال برای اولین بار در انزلی به من فحش دادند آن عده که این کار را کردند از تماشاگران ملوان نبودند و قصد داشتند حاشیه ایجاد کنند. من برای ملوان زحمت کشیده ام، اینکه دو سال بوده یا ۴ سال مهم نیست ولی آن عده از تماشاگرانی که به من فحش دادن را حلال نمی‌ کنم.

منبع:ورزش۳