نزهتی: به آمدن استیلی اعتراضی نشد

    ملوان که پیش از بازی با استقلال اهواز از سمت نیمکت دچار تغییرات شد توانست این بازی را با برد پشت سر بگذارد.     به گزارش “مازنداسپرت“، پویا نزهتی در مورد این دیدار گفت: تیم ما بازی خیلی خوبی انجام داد هر دو تیم با تمرکز کار کردند دو گل زدیم و […]

 

 

ملوان که پیش از بازی با استقلال اهواز از سمت نیمکت دچار تغییرات شد توانست این بازی را با برد پشت سر بگذارد.

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، پویا نزهتی در مورد این دیدار گفت: تیم ما بازی خیلی خوبی انجام داد هر دو تیم با تمرکز کار کردند دو گل زدیم و چند گل هم نزدیم درکل مستحق پیروزی بودیم.

او در مورد اعتراض هواداران به تغییرات صورت گرفته در کادر فنی ادامه داد: هواداران اصلا اعتراض نکردند درکل هروقت و در هرجا تغییری صورت می گیرد یکسری موافق وجود دارد و یکسری مخالف درضمن هواداران از آمدن آقای استیلی ناراحت نیستند بلکه از رفتن آقای قلعه نویی ناراحت هستند اتفاقا آقای استیلی مورد تشویق هواداران قرار گرفت،حمید خان آنقدر فوتبال فهم است که فقط برای کمک به ملوان به اینجا آمده.

این بازیکن نظر خودش را در مورد تغییرات اینگونه بیان کرد: این تغییرات اجتناب ناپذیر بود شرایط مالی باشگاه به نوعی است که در این برهه نمی توانستند خواسته های امیرخان را برآورده کنند و او هم جدا شد،آقای استیلی هم مربی کار بلدی است و در تیم های بزرگ مثل پرسپولیس نیز کار کرده انشاالله که همه چیز به نفع ملوان باشد.

هافبک ملوان با اشاره به اینکه مقابل استقلال اهواز در پست خود به میدان رفته در این باره گفت: من بجای آبشک بازی نکردم و در پست خودم یعنی مهاجم سمت راست بودم زیرا ما با سیستم ۴_۲_۳_۱ بازی کردیم‌.

وی در مورد دیدار پیش رو با نفت تهران افزود: با نفت تهران بازی سختی داریم ولی شرایط ملوان خوب است.

نزهتی در پایان گفت: ملوان خانه من است ،از نونهالان در این تیم بودم و افتخار می کنم که برگشتم دلم برای هواداران انزلی تنگ شده بود می خواهم هفته به هفته مثمر ثمر تر باشم.

 

منبع:ورزش۳