مربی ولفسبورگ: دی‌بروین نمی‌خواهد برود

دیتر هکینگ، سرمربی ولفسبورگ معتقد است در رفتار ستاره بلژیکی تیمش هیچ نشانه‌ای دال بر تمایل وی به ترک این تیم پیدا نمی‌شود.   به گزارش “مازنداسپرت“، دیتر هکینگ که از شایعات بسیاری که درمورد جدایی کوین دی‌بروین از ولفسبورگ منتشر می‌شود به ستوه آمده است، به “بیلد اشپورت” گفت:” اولا برای جذب وی هیچ […]

دیتر هکینگ، سرمربی ولفسبورگ معتقد است در رفتار ستاره بلژیکی تیمش هیچ نشانه‌ای دال بر تمایل وی به ترک این تیم پیدا نمی‌شود.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، دیتر هکینگ که از شایعات بسیاری که درمورد جدایی کوین دی‌بروین از ولفسبورگ منتشر می‌شود به ستوه آمده است، به “بیلد اشپورت” گفت:” اولا برای جذب وی هیچ پیشنهادی رسما به ما ارائه نشده؛ دوما رفتار کوین در رفتارش تمایلی به جدایی از ما نشان نمی‌دهد، بلکه با جان و دل در خدمت تیم است. سوما جای او در برنامه‌های من همچنان ثابت است.
در ضمن ما تورنمنت بزرگی مثل چمپیونزلیگ را در پیش داریم که عرصه‌ای برای کسب تجربه بازیکنان جوانمان است و من یقین دارم کوین بهتر از اینی که هست هم خواهد شد. اعتراف می‌کنم در وضعیتی مثل الان، پیدا کردن جایگزین برای کوین برای هر تیمی دشوار است. چنانچه او ناگهان تصمیم به رفتن بگیرد، مسئولیت نقشی که در تیم بر عهده داشت روی شانه‌های چندین بازیکن دیگر می‌افتد.
البته می‌شود به جدایی او به عنوان یک فرصت برای بازیکنان دیگر هم نگاه کرد، یعنی اگرچه در تاثیرگذاری کوین تریدی وجود ندارد، اما تیم ما به قدر کافی بازیکنان خوب دارد.”

 

منبع:ورزش۳