مگویان:با این‌شرایط نمی‌توانم در استقلال بمانم

مدافع ارمنی استقلال از شرایطش در این باشگاه به شدت ناراحت است تا جایی که تهدید به جدایی از این تیم می‌ کند. به گزارش “مازنداسپرت“، در حالی که ۳ هفته از شروع لیگ‌برتر گذشته است، هرائر مگویان تا حالا هیچ پولی از باشگاه نگرفته است و به همین دلیل ادعا می‌ کند که با […]

مدافع ارمنی استقلال از شرایطش در این باشگاه به شدت ناراحت است تا جایی که تهدید به جدایی از این تیم می‌ کند.

به گزارش “مازنداسپرت“، در حالی که ۳ هفته از شروع لیگ‌برتر گذشته است، هرائر مگویان تا حالا هیچ پولی از باشگاه نگرفته است و به همین دلیل ادعا می‌ کند که با این شرایط ادامه همکاری برایش بسیار سخت است. مگویان در این باره به خبرنگار ما گفت: سه هفته است از لیگ‌برتر گذشته و من هیچ پولی نگرفته ام. این را اضافه کنید که من مبلغ زیادی هم از فصل قبل طلبکار هستم و واقعا شرایط برایم بسیار سخت شده است.

او ادامه داد: با شرایط موجود واقعا ادامه همکاری ام با استقلال برایم بسیار سخت شده است، من یک بازیکن خارجی هستم و برای پول کشورم را ترک کرده ام اما در اینجا واقعا اوضاع خوب نیست و من نمی‌ دانم که چکار باید بکنم.

هافبک ارمنی استقلال در مورد حضور خانواده اش در ایران هم اینطور توضیح می‌ دهد: خانواده من در ایران هستند و من واقعا برای تامین مخارج زندگی ام به مشکل برخورده ام نمی‌ دانم چرا هیچ کس جواب ما را نمی‌ دهد. من به عنوان یک بازیکن به تمام تعهداتم عمل کرده ام اما نمی‌ دانم چرا باشگاه به کوچکترین تعهداتش هم عمل نمی‌ کند. با این وضعیت واقعا کارم به مشکل خورده و همانطور که گفتم تحمل این وضعیت برایم سخت است.

او در مورد مدیران باشگاه هم اینطور توضیح می‌ دهد: اصلا نمی‌ دانم که باید با چه کسی صحبت کنم. مدیربرنامه های من به باشگاه می‌ رود و هر روز به او می‌ گویند فردا پول می‌دهیم ولی متاسفانه هیچ اتفاق جدیدی نمی‌ افتد.

مگویان درباره حضور در تیم‌ملی ارمنستان هم می‌ گوید: من باید ۱۰ روز دیگر به اردوی تیم‌ملی ارمنستان بروم اما خودتان بگویید که من با چه روحیه ای می‌ توانم به تیم‌ملی کشورمان کمک کنم. من برای انگیزه های مالی به ایران آمدم و از اینکه در تیم بزرگی مثل استقلال بازی می‌ کنم، بی نهایت خوشحالم. اما سوال اصلی اینجاست که بدون پول چقدر می‌ توانم دوام بیاورم.

مدافع ارمنی استقلال شرایط امسال تیمش را با فصل گذشته مقایسه می‌ کند: فصل گذشته ما در کورس قهرمانی بودیم اما تمام بازیکنان فکر و ذکرشان گرفتن پول بود. باشگاه به تعهداتش عمل نکرد و تیم از کورس قهرمانی خارج شد. امیدوارم امسال دیگر این اتفاق نیفتد و ما بتوانیم نتایج فصل گذشته را جبران کنیم.

مگویان در پایان در مورد بازی با ذوب‌آهن گفت: در طول هفته تمرینات خوبی را انجام داده ایم و می‌ رویم که روز جمعه با ۳ امتیاز از زمین خارج شویم. برد برابر ذوب‌آهن می‌ تواند شرایط ما را خوب کند اما امیدوارم باشگاه به تعهداتش عمل کند تا بازیکنان با روحیه خوب به مصاف این تیم بروند.

منبع:ورزش۳