والدس: به عقب برگردم، دروازه بان نخواهم شد

ویکتور والدس، دروازه بان سابق بارسلونا وفعلی منچستریونایتد در یک مصاحبه جالب اعترف کرد که به پستی غیر از دروازه بانی علاقه داشته است.     به گزارش “مازنداسپرت“، والدس پیش از اینکه در بازی مقابل سلتا دچار مصدومیت رباط صلیبی شود، به مدیران بارسا اطلاع داده بود که قصد جدایی از این باشگاه را […]

ویکتور والدس، دروازه بان سابق بارسلونا وفعلی منچستریونایتد در یک مصاحبه جالب اعترف کرد که به پستی غیر از دروازه بانی علاقه داشته است.

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، والدس پیش از اینکه در بازی مقابل سلتا دچار مصدومیت رباط صلیبی شود، به مدیران بارسا اطلاع داده بود که قصد جدایی از این باشگاه را دارد. مصدومیت او سبب شد تا نتواند با موناکو قرارداد امضا کند و پس از ۹ ماه دوری از میادین، به منچستریونایتد پیوست و حالا نیز به دستور فان خال جایی در جمع شیاطین سرخ نیز ندارد.

او در مصاحبه با شبکه کلمبیایی RCN، حرفه های جالبی زد:” اگر دوباره متولد شوم بازهم فوتبالیست خواهم شد اما سراغ دروازه بانی نخواهم رفت. از فوتبال اگر بخواهم برای شما صحبت کنم و خاطرات گذشته، بیشتر مرارت هایی که در تمرینات کشیدم را به یاد خواهم آورد. برای رسیدن به پیراهن شماره یک بارسا، مشقت فراوانی کشیدم و متشکرم از همه کسانی که در این سال ها به من اعتماد داشتند.”

والدس در مورد بهترین خاطره فوتبالی اش گفت:” فینال لیگ قهرمانان در پاریس مقابل آرسنال(پیروزی ۲-۱ بارسا) بهترین خاطره فوتبالی من است. همه چیز از آنجا برای من شروع شد و بارها فیلم آن بازی را تماشا کرده ام.البته هر سه قهرمانی با بارسلونا در لیگ قهرمانان برای من لذتبخش و خاطره انگیز بودند. هیچگاه رکوردهای شخصی را به رکوردهای تیمی ترجیح نداده ام. اعداد و ارقام خیلی در خاطرم نمی مانند؛ برخی مواقع تاریخ تولد فرزندانم را هم فراموش می کنم. در کل حافظه خیلی خوبی ندارم.”

والدس در این مصاحبه از مسی به عنوان بهترین بازیکن تاریخ یاد کرد. بازیکنی که به ادعای والدس، هیچکس با او قابل قیاس نیست.

منبع:ورزش۳