تیراندازی به ستاره فنرباغچه در استانبول

  مهمت توپال، مدافع ملی پوش و ۲۹ ساله باشگاه فنرباغچه که سابقه بازی برای والنسیا را نیز در کارنامه دارد، در بازگشت از تمرین صبحگاهی امروز، مورد حمله مسلحانه یک فرد ناشناس قرار گرفت.   به گزارش “مازنداسپرت“، این دومین بار در سال جاری میلادی است که باشگاه فنرباغچه از این منظر، کانون توجهات […]

 

مهمت توپال، مدافع ملی پوش و ۲۹ ساله باشگاه فنرباغچه که سابقه بازی برای والنسیا را نیز در کارنامه دارد، در بازگشت از تمرین صبحگاهی امروز، مورد حمله مسلحانه یک فرد ناشناس قرار گرفت.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، این دومین بار در سال جاری میلادی است که باشگاه فنرباغچه از این منظر، کانون توجهات رسانه ای قرار می گیرد. آوریل گذشته، اتوبوس حامل بازیکنان فنرباغچه در شهر ریزه مورد حمله مسلحانه قرار گرفت و حالا برای بازیکن این تیم “مهمت توپال”، اتفاق مشابهی رخ داده است.

در بیانیه باشگاه فنرباغچه آمده است:” ۵ آوریل ۲۰۱۵ اتوبوس باشگاه در شهر ریزه مورد حمله مسلحانه قرار گرفت و حالا ماشین مهمت توپال در حالیکه این بازیکن داخل خودرو حضور داشت، از سوی  یک فرد ناشناس مورد حمله مسلحانه قرار گرفته است.
به توپال بدین خاطر که شیشه های ماشینش ضد گلوله بودند، جراحتی وارد نشد. این یک حمله تروریستی است و باشگاه فنرباغچه آن را محکوم می کند. از پلیس تقاضا داریم تا این شخص یا اشخاص را هر چه زودتر دستگیر کند.”

منبع:ورزش۳