هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان بی امتیاز برای مازنی ها/نوشهری ها و ساروی ها هر دو باختند +سایر نتایج

در هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان نمایندگان مازندران در برابر حریفانشان تن به شکست دادند.   به گزارش خبرنگار مازند اسپرت ؛هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان در حالی صبح امروز برگزار شد که تیم های استقلال ساری و بازرگانی امیر نوشهر دو نماینده مازندران در این رقابت ها در برابر حریفانشان تن به […]

13950816001036 PhotoAدر هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان نمایندگان مازندران در برابر حریفانشان تن به شکست دادند.

 

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت ؛هفته دهم لیگ برتر فوتسال بانوان در حالی صبح امروز برگزار شد که تیم های استقلال ساری و بازرگانی امیر نوشهر دو نماینده مازندران در این رقابت ها در برابر حریفانشان تن به شکست دادند و از این هفته از رقابت ها امتیازی کسب نکردند.

در هفتم لیگ برتر فوتسال بانوان ۶ دیدار برگزار شد که تیم‌های اول تا سوم جدول مقابل حریفانشان به پیروزی رسیدند و در بالای جدول رده‌بندی تغییراتی ایجاد نشد.

در این هفته از رقابت ها شاگردان نرگس رودگر در تیم فوتبال بازرگانی امیر نوشهر در دیداری خارج از خانه برابر شهرداری زنجان قرار گرفتند . در این دیدار شاگردان رودگر با نتیجه نزدیک ۴ بر ۳ برابر حریف زنجانی خود تن به شکست دادند تا از این دیدار خارج از خانه دست خالی برگردند.

همچنین شاگردان نجمه مسلمی در تیم فوتسال استقلال ساری این هفته در دیداری خانگی در دربی شمال کشور به مصاف سپیدرود رشت رفتند . در این دیدار پرگل و تماشایی استقلالی های ساروی علی رغم ارائه بازی هجومی و خوب در بحث دفاعی ضعیف عمل کردند و  اسیر تجربه رشتی ها شدند و در نهایت با نتیجه ۱۱ بر ۳ برابر میهمان خود مغلوب شدند .

همچنین دانشگاه آزاد با مازندرانی هایش با اختلاف ۱۰ گل و با نتیجه ۱۲ بر ۲ سپاهان را شکست داد و شرکت ملی حفاری هم با نتیجه ۱۰ بر یک کارای شیراز را شکست داد.

در جدول رده‌بندی حفاری و دانشگاه آزاد اول و دوم هستند. 

نتایج کامل به شرح زیر است:

سپاهان ۲ – دانشگاه آزاد ۱۲

شهرداری تبریز صفر – دختران کویر کرمان ۷

شرکت ملی حفاری ۱۰ – کارای شیراز یک

شهرداری رشت صفر – پالایش نفت آبادان ۲

استقلال ساری ۳ – می رشت سپیدرود ۱۱

شهرداری زنجان ۴ – بازرگانی امیر نوشهر ۳