انصاری: امیدوارم‌ برای استقلال گلزنی کنم

جابر انصاری با سرعت و قدرت دریبل خود به بازیکنی خاص در فاز تهاجمی استقلالی ها تبدیل شده است.     به گزارش”مازنداسپرت“، بازیکن آذری زبان استقلالی ها اکنون یکی از مهره های تاثیرگذار این تیم نیز تبدیل شده و در اولین فصل حضورش و در دو بازی اخیر این تیم به هماهنگی خوبی با […]

جابر انصاری با سرعت و قدرت دریبل خود به بازیکنی خاص در فاز تهاجمی استقلالی ها تبدیل شده است.

 

 

به گزارش”مازنداسپرت“، بازیکن آذری زبان استقلالی ها اکنون یکی از مهره های تاثیرگذار این تیم نیز تبدیل شده و در اولین فصل حضورش و در دو بازی اخیر این تیم به هماهنگی خوبی با سایر بازیکنان دست یافته است.

جابر انصاری درباره تجربه جدیدش با پیراهن استقلال اینطور می گوید: فکر کنم ما مستحق این دو برد بودیم و در دو مسابقه حساس به دو پیروزی دست یافتیم. برد اول ما در مشهد و در مقابل تماشاگران تیم سیاه جامگان ارزش زیادی داشت. ما در مشهد و در هفته اول با کسب هر سه امتیاز استارت روحیه بخشی برای ورود به لیگ زدیم و این باعث شد تا در هفته دوم با روحیه بالاتری به مصاف ملوان برویم. در بازی جمعه هفته گذشته هم مقابل ملوان خیلی خوب ظاهر شدیم و فکر می‌کنم می‌توانستیم با بیشتر از دو گل این تیم را شکست دهیم.

مهاجم استقلالی ها امیدوارم به زودی پایش به گلزنی نیز باز شود: خیلی سعی کردم تا در این بازی گلزنی کنم اما متاسفانه موقعیت‌هایی که نصیبم شد از دست رفت. با این حال همین که استقلال برنده از زمین خارج شد برای من مثل این است که گل زده باشم.

او ادامه داد: خوشبختانه خیلی زود با فضای تیم استقلال هماهنگ شدم و در این مدت شرایط خوبی را به لحاظ روحی سپری می‌کنم. با همه بازیکنان تیم ارتباط خوبی دارم و همین رابطه در زمین مسابقه و در حین بازی هم سبب می‌شود تا راحت‌تر با دیگر بازیکنان کار کنم.

و دیدار این هفته آبی پوشان برابر ذوب آهن که از دید انصاری می تواند دیداری سخت و نفس گیر برای آنها باشد: مطمئن هستم بازی سختی برابر این تیم پیش رو داریم. هر دو تیم اصفهانی فصل گذشته جام گرفتند و تیم ذوب آهن با سرمربی‌اش گل محمدی انگیزه‌های زیادی برای موفقیت در لیگ برتر دارد اما ما هم استقلال هستیم و در خانه خودمان بازی خواهیم کرد.

وی ادامه داد: به اعتقاد من امتیازهای ابتدای فصل به همان اندازه ارزشمند و حیاتی هستند که امتیازهای آخر فصل برای تیم‌ها ارزش دارند. به این دلیل فکر می‌کنم همانطور که در بازی اولمان توانستیم ۶ امتیاز کسب کنیم با کسب امتیازات کامل خانگی هفته سوم می‌توانیم گام مطمئنی در شروع مسابقات لیگ برداریم.

منبع:ورزش۳