بن بست جاسم کرار در استقلال

در حالی که استقلال در این فصل با تغییرات در کادرفنی و تیمی اش در دو هفته ابتدایی لیگ برتر موفق شده، روند متفاوتی را نسبت به فصل گذشته در پیش بگیرد، اما هافبک عراقی این تیم همچون روال گذشته به بازیکنی پرحاشیه برای این تیم تبدیل شده است.   به گزارش “مازنداسپرت“، جاسم کرار […]

در حالی که استقلال در این فصل با تغییرات در کادرفنی و تیمی اش در دو هفته ابتدایی لیگ برتر موفق شده، روند متفاوتی را نسبت به فصل گذشته در پیش بگیرد، اما هافبک عراقی این تیم همچون روال گذشته به بازیکنی پرحاشیه برای این تیم تبدیل شده است.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، جاسم کرار که بی نظمی ها و اعتراضاتش در فصل گذشته در نهایت باعث شد امیر قلعه نویی در بیشتر بازی ها او را در اختیار نداشته باشد در این فصل هم با پرویز مظلومی و مدیریت باشگاه سر ناسازگاری گذاشته و اعتراضات او نسبت به عدم پرداخت مطالبات و تهدید باشگاه به دغدغه بزرگ آبی پوشان تبدیل شده است.

این در حالی است که طی چند روز گذشته شایعات زیادی مبنی بر تسویه حساب با این بازیکن عراقی و خروج نامش از لیست استقلال نیز شنیده می شود. شاهدان تمرین استقلال هم از بی توجهی دیگر بازیکنان و کادرفنی استقلال به این بازیکن خبر می دهند و به نظر می رسد او با این تیم به بن بست رسیده باشد. باید دید راهکار مسوولان استقلال برای استفاده از این بازیکن چگونه خواهد بود.

 

منبع:ورزش۳