دی‌کانیو: بالوتلی تنها می‌خواهد معروف باشد

پائولو دی کانیو، اسطوره باشگاه لاتزیو عنوان کرد که بالوتلی در ذهنش یک شیطان دارد و بیشتر دوست دارد یک شخصیت معروف باشد تا فوتبالیست.   به گزارش “مازنداسپرت“، بالوتلی که به شدت درگیر حواشی شده، از گلزن اول میلان به نیمکت نشین و سکونشین لیورپول تبدیل شده و قرمزها قصد دارند به هر قیمتی […]

پائولو دی کانیو، اسطوره باشگاه لاتزیو عنوان کرد که بالوتلی در ذهنش یک شیطان دارد و بیشتر دوست دارد یک شخصیت معروف باشد تا فوتبالیست.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، بالوتلی که به شدت درگیر حواشی شده، از گلزن اول میلان به نیمکت نشین و سکونشین لیورپول تبدیل شده و قرمزها قصد دارند به هر قیمتی او را به فروش برسانند. دی کانیو نیز دلیل این موضوع را بی انگیزگی و بی هدفی بالوتلی می‌داند.

او گفت:”از نگاه یک مربی، باید فوتبال بازی کردن برای تیم و هم تیمی ها را درک کرد. باید در لحظات خوب و بد، حس درونی را نشان داد. به نظر نمی‌آید که او اینگونه باشد. خیلی مربی ها تلاش کردند که او را تغییر دهند. مانچینی پدر فوتبالی اش بود ولی دیگر حتی او را در اینتر نمی‌خواهد. مورینیو در ابتدا فهمید. او خیلی خوب بازیکنان را درک می‌کن د ومتوجه شخصیتشان می‌شود. حالا نزدیک ۲۵ سال دارد و باید خودش را تغییر دهد. نمی‌تواند برای تغییر به دیگران تکیه کند. یک شیطان در ذهن اوست. او هنوز جوان است، از لحاظ بدنی آماده است و طبیعت ورزشکارانه دارد ولی هیچگاه از پتانسیل بالایش استفاده نکرد.”

 

منبع:ورزش۳