کربکندی: نمی‌دانم اشکال پرسپولیس کجاست

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: نه سپاهان با دو برد اخیر باید زیاد امیدوار شود و نه ذوب‌آهن باید با این دو شکست اخیرش نا‌امید شود. درباره بازی سپاهان و پرسپولیس باید بگویم که قاعدتا باید سپاهان این بازی را ببرد.   به گزارش “مازنداسپرت“، رسول کربکندی در باره بازی‌های این هفته سپاهان و ذوب‌آهن، اظهارکرد: […]

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: نه سپاهان با دو برد اخیر باید زیاد امیدوار شود و نه ذوب‌آهن باید با این دو شکست اخیرش نا‌امید شود. درباره بازی سپاهان و پرسپولیس باید بگویم که قاعدتا باید سپاهان این بازی را ببرد.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، رسول کربکندی در باره بازی‌های این هفته سپاهان و ذوب‌آهن، اظهارکرد: اعتقاد دارم ذوب‌آهن بدترین قرعه را آورده و در مقابل سپاهان با قرعه بسیار خوبی مواجه است. ذوب‌آهن این هفته باید با استقلال در تهران بازی کند و هته آینده نیز برابر پرسپولیس باز هم در تهران بازی دارد که اگر در این دو بازی نتیجه مطلوب را نگیرد از نظر روحی و روانی بازیکنان ذوب‌آهن با مشکل روبه‌رو می‌شوند.

وی افزود: ذوب‌آهن چون در اواخر فصل گذشته خوب نتیجه گرفت و حتی قهرمان جام حذفی شد و انتظارها از این تیم بالا رفته است. ذوب‌آهن در ۲ بازی اول لیگ بد بازی نکرده است و در هر دو بازی می‌توانست بازنده نباشد. در بازی با سپاهان روی غافلگیری روی شوت زیبای علی کریمی گل خورد.

این کارشناس فوتبال با بیان این که در فوتبال ایران همه به نتیجه نگاه می‌کنند، تصریح‌کرد: ذوب‌آهن باید در دو بازی هفته آینده نتیجه لازم را بگیرد. اگر ذوب‌آهن در برابر استقلال پیروز شود شکست در دو بازی گذشته را فراموش می‌کند. البته استقلال تیم روپایی است و خیلی با نشاط بازی می‌کند.

کربکندی گفت: به هر حال سپاهان با این دو برد نباید زیاد امیدوار شود و ذوب‌آهن نیز نباید با این دو شکست ناامید شود. درباره بازی سپاهان و پرسپولیس باید بگویم که قاعدتا باید سپاهان این بازی را ببرد چرا که پرسپولیس شرایط خوبی ندارد و با این همه هوادار، هر سال خیلی خوب بسته نمی‌شود.

وی افزود: نمی‌دانم اشکال پرسپولیس در مدیریت باشگاه است یا مربی؟ تیم بزرگ بازیکن بزرگ هم می‌خواهد که در پرسپولیس این امر وجود ندارد و به همین دلیل این تیم شرایط ایده‌آلی ندارد. سپاهان در برابر تیم‌های بزرگ همیشه خوب بازی می‌کند و احتمال برد سپاهان بیشتر است.

این کارشناس فوتبال خاطرنشان‌کرد: سپاهان در ۲ بازی گذشته با کمی خوش شانسی پیروز شد، اما به هر حال تیم یک دست و خوبی را حسین فرکی روانه لیگ برتر کرده است.

 

منبع:ورزش۳