مورینیو: جای چک در چلسی خالی نیست

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی عنوان کرد که جای پتر چک، گلر فعلی آرسنال و سابق چلسی در تیمش خالی نیست و او به بگوویچ اعتماد کامل دارد.   به گزارش “مازنداسپرت“، چک پس از ۱۱ سال حضور در چلسی، بعد از نیمکت نشین شدن توسط کورتوا، به آرسنال پیوست. پس از اخراج کورتوا مقابل سوانسی، […]

ژوزه مورینیو، سرمربی چلسی عنوان کرد که جای پتر چک، گلر فعلی آرسنال و سابق چلسی در تیمش خالی نیست و او به بگوویچ اعتماد کامل دارد.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، چک پس از ۱۱ سال حضور در چلسی، بعد از نیمکت نشین شدن توسط کورتوا، به آرسنال پیوست. پس از اخراج کورتوا مقابل سوانسی، خال بگوویچ باید اولین بازی رسمی اش برای چلسی را انجام دهد و مورینیو عنوان کرد که جای خالی پتر چک حس نمی‌شود.

او گفت:” جای چک در تیم خالی نیست. ما یک دروازه بان خوب جذب کردیم. دلیل اینکه جای او خالی نیست این است که ما دو دروازه بان عالی داریم. مشکلی که ما با پتر داریم این است که رقبا بهتر از ق بل شده اند. تیبو و آسمیر دو دروازه بان عالی هستند. باشگاه من در نقل و انتقالات عالی کار کرده و به موقع یک دروازه بان جذب کرده است. اگر در روز آخر گلر جذب می‌کرد، ما امروز به مشکل می‌خوریم.”

 

منبع:ورزش۳