ترکی بهترین داور تاریخ لیگ‌برتر است

رئیس دپارتمان داوری پاسخ انتقاد پرسپولیسی ها به عملکرد محسن ترکی در بازی با استقلال‌خوزستان در هفته دوم را داد.   مسعود عنایت در این باره به “مازنداسپرت” گفت: ترکی بهترین داور تاریخ لیگ‌برتر است و این انتقادها به او وارد نیست. او هیچ اشتباه تاثیرگذاری در بازی پرسپولیس ـ استقلال‌خوزستان انجام نداد و به […]

رئیس دپارتمان داوری پاسخ انتقاد پرسپولیسی ها به عملکرد محسن ترکی در بازی با استقلال‌خوزستان در هفته دوم را داد.

 

مسعود عنایت در این باره به “مازنداسپرت” گفت: ترکی بهترین داور تاریخ لیگ‌برتر است و این انتقادها به او وارد نیست. او هیچ اشتباه تاثیرگذاری در بازی پرسپولیس ـ استقلال‌خوزستان انجام نداد و به نظر من قضاوتش کاملا قابل قبول بود.

او ادامه داد: انتقاد به داوری همیشه وجود دارد ولی این دلیل نمی‌ شود که ما بخواهیم این داور را از قضاوت محروم کنیم. آقای ترکی مورد حمایت ما است چون داور با کیفیتی است و بازی های مهم زیادی را سوت زده است.

رئیس دپارتمان داوری در مورد انتقادهای شدید یحیی گل‌محمدی نسبت به داوری بازی تیمش با سپاهان هم گفت: من نمی‌ دانم چرا این همه جاروجنجال به راه افتاده است. داوری محسن قهرمانی کوچکترین مشکلی نداشت و جالب است که اعتراض ذوب‌آهنی ها روی یک پرتاب اوت است. بالاخره داور که ۹۰ دقیقه بدون اشتباه قضاوت می‌ کند، ممکن است روی یک پرتاب اوت اشتباه کند و این موضوع را نباید اینقدر گنده کرد.

 

منبع:ورزش۳