دست رد مسولین به سینه ی فکری / محمود خان خودش دست به جیب شد

به گزارش اختصاصی مازند اسپرت ؛ در هفته های گذشته شاهد این بودیم که محمود فکری سرمربی با اخلاق نساجی برای تامین نیاز های مالی این تیم به دیدار مسولین رفته است ؛ ولی ظاهرا این دیدار ها ثمری نداشته و وضعیت مالی نساجی کماکان در بحران به سر می برد . فکری که با […]

photo 2016 09 21 20 06 48به گزارش اختصاصی مازند اسپرت ؛ در هفته های گذشته شاهد این بودیم که محمود فکری سرمربی با اخلاق نساجی برای تامین نیاز های مالی این تیم به دیدار مسولین رفته است ؛ ولی ظاهرا این دیدار ها ثمری نداشته و وضعیت مالی نساجی کماکان در بحران به سر می برد .

فکری که با دست رد مسولین به سینه اش رو به رو شده بود خودش آستین را بالا زده و بعد از تمرین امروز تیمش ( چهارشنبه ۳۱ شهریور ) مبالغی را جهت افزایش روحیه شاگردانش به آنها هدیه کرد تا از این طریق بتواند کمی از فشارهای مالی بازیکنان کم کند .

محمود فکری در ارتباطی تلفنی به خبرنگار مازند اسپرت اعلام کرد : در تمرین امروز مبلغ ۵۰۰ هزار تومان به بازیکنان اصلی تیم و ۱۵۰ و ۲۰۰ هزار تومان نیز به سایر بازیکنان و کادر فنی و پزشکان و عوامل تیم اهدا شد و خبر شارژ یک میلیون تومانی صحت ندارد .

سرمربی نساجی در ادامه افزود : این مبالغ را به لطف دوستانم و از حساب شخصی خود پرداخت کرده ام و در این میان هیچ ارگان یا سازمانی به بنده و تیم کمک نکرده است .

حال باید منتظر ماند و دید که آیا مسولان راه چاره ای برای درمان درد نساجی پیدا خواهند کرد یا شاگردان فکری همچنان باید در بی پولی سر کنند ؟‍!