بهادر مولایی بار دیگر در بیمارستان بستری شد

بهادرمولایی وزنه بردارسنگین وزن مازنی به دلیل مشکل گوارشی در بیمارستان شهید بهشتی بابل در مازندران بستری شد.   به گزارش مازند اسپرت؛این وزنه بردارسنگین وزن مازنی روز شنبه درگفت و گویی دلیل بستری شدنش را در بیمارستان به دلیل مشکل گوارشی ناشی از ناراحتی هایش پس از حذف از کاروان المپیک ریو ۲۰۱۶ اعلام […]

82233013 71022680بهادرمولایی وزنه بردارسنگین وزن مازنی به دلیل مشکل گوارشی در بیمارستان شهید بهشتی بابل در مازندران بستری شد.

 

به گزارش مازند اسپرت؛این وزنه بردارسنگین وزن مازنی روز شنبه درگفت و گویی دلیل بستری شدنش را در بیمارستان به دلیل مشکل گوارشی ناشی از ناراحتی هایش پس از حذف از کاروان المپیک ریو ۲۰۱۶ اعلام کرد.
بهادرمولایی گفت که چند روزی از ناراحتی ناحیه شکم رنج می برد که به دلیل شدت دردها برای مداوا به پزشک مراجعه کرد.
مولایی افزود : بنا به توصیه پزشک در بیمارستان شهید بهشتی شهر بابل بستری شده تا مورد معاینه دقیق قرار گیرد و وضعیتش مورد رسیدگی قرار گیرد.
این وزنه بردارسنگین وزن مازنی عضو تیم ملی مشخص شدن نوع بیماری خودش را به انجام اندوسکوپی از دستگاه گوارش خود در عصر امروز از سوی پزشکان اعلام کرد.
بهادرمولایی وزنه بردار ۱۰۵ کیلوگرم عضو تیم ملی ایران دوم مردادماه سال جاری در هنگام بازگشت از آئین بدرقه ملی پوشان وزنه بردار اعزام به مسابقات المپیک ریو ۲۰۱۶ در جاده هراز تصادف کرد که درحادثه علاوه بر خودش، پدر، برادر و پدربزرگش نیز دچار مصدومیت شدند که پدربزرگ این وزنه بردار در این حادثه جان باخت.
بهادر مولایی از ناحیه آرنج دست، ناحیه پا و لگن دچار مصدومیت شد که پس از مرخص شدن از بیمارستان، در منزلش در بابلسر دوران نقاهت خود را می گذراند.
پزشکان پیش بینی کردند تا این ورزشکار ملی پوش حداقل ۱۰ ماه براثر این حادثه از ورزش دور خواهد ماند.