مرد همه فن حریف کیک بوکسینگ مازندران و ایران بر سکوی نخست جهان ایستاد

مرد همه فن حریف کیک بوکسینگ مازندران و ایران برای اینکه با دستی کاملا پر به خانه بازگردد، روی سکوی نخست جهان هم رفت به گزارش مازنداسپرت ؛استاد محمدعلی مهرایی که ۲۱ سال از زمانی می گذرد که کیک بوکسینگ را به مازندران آورد در مسابقات پیشکسوتان هنرهای رزمی جهان روی سکوی نخست رفت تا […]

photo 2016 09 04 23 33 19مرد همه فن حریف کیک بوکسینگ مازندران و ایران برای اینکه با دستی کاملا پر به خانه بازگردد، روی سکوی نخست جهان هم رفت

به گزارش مازنداسپرت ؛استاد محمدعلی مهرایی که ۲۱ سال از زمانی می گذرد که کیک بوکسینگ را به مازندران آورد در مسابقات پیشکسوتان هنرهای رزمی جهان روی سکوی نخست رفت تا نشان دهد هنوز هم همقطاران و همدوره هایش را یارای مقابله اش نیست.

او که به عنوان مسول سبک کیک بوکسینگ wko ایران از سوی سازمان جهانی به آلمان دعوت شد، قابلیت هایش را از نظر فنی هم عرضه کرد و در مسابقات پیشکسوتان جهان به روی رینگ رفت و مجالی برای رقبا باقی نگذاشت و عنوان قهرمانی را از آن خود ساخت.

مرد تمام ناشدنی ورزش های رزمی مازندران که با وجود همه بزرگی هایش و خدماتش سال هاست عنان را به جوانان سپرده، یادآوری کرد که هنوز با دم اوست که نفس کیک بوکسینگ مازندران چاق است.

مهرایی که به آلمان رفت تا در کلاس های داوری و مربیگری شرکت کند در رده سنی بالای ۴۵ سال و در وزن به اضافه ۸۵ کیلوگرم با نفرات جوانتر و سنگین تر مبارزه کرد و با قدرت پیروز شد تا پرچم ایران را روی شانس هایش حمل کند.

او که با اینهمه عزت آوری برای ورزش استان می بایست برای خود جایی را طلب کند، اما صبورانه حتی دست رشته های ورزشی دیگر و قهرمانان به نام شهرش بابل را گرفته، این بار صدها فرسنگ دورتر به گونه ای درخشید و خروشید که مجالی برای نادیده گرفتگان علت ابهت کیک بوکسینگ مازندران باقی نماند.

مهرایی ستودنی حتی لحظاتی پس از قهرمانی اش در پیشکسوتان کیک بوکسینگ جهان، یاوران و فعالان رشته های رزمی استان را از یاد نبرده و از اساتید آرزو مقدوری همسر کاربلد و عضو عالیرتبه داوری فدراسیون و همچنین قهرمان اسبق جهان مجید کریمایی سپاسگزاری می کند و از وجود قهرمانانی چون مجتبی حسینی، عیسی فیروزپور، مقداد کامرانی، میثم شهید پور، حمید صفی نژاد و بسیاری دیگر می گوید که تنوره این ورزش را گرم نگه داشته و فروتنانه از سهم و نقش خود پرهیز می کند.

این موفقیت شوق انگیز را به استاد محمدعلی مهرایی تبریک می گوییم که سزاوارانه نام مازندران را سال هاست از زبان اهل فن و دل ورزش های رزمی نمی اندازد و حال آبرو دار و پرچم افشان ایران در دیار ژرمن هاست.
خدا قوت استاد مهرایی.

 

photo 2016 09 04 23 31 48

photo 2016 09 04 23 33 14

photo 2016 09 04 23 33 19