تیم های ملی کشتی به جهانی قرقیزستان اعزام شدند/شش مازنی در کاروان ایران+تصاویر

شش مازندرانی در ترکیب تیم های کشتی آلیش بانوان و مردان ایران روانه رقابت های جهانی در چولپون آتای قرقیزستان شدند. به گزارش مازند اسپرت،امروز کاروان آلیش ایران به سوی قرقیزستان پرواز کرد تا در کارزار دشوار قهرمانی جهان شرکت کند.در این کاروان و در ترکیب هر دو تیم، سه مازندرانی حضور دارند که شامل سه […]

شش مازندرانی در ترکیب تیم های کشتی آلیش بانوان و مردان ایران روانه رقابت های جهانی در چولپون آتای قرقیزستان شدند.

photo_2016-09-04_22-43-26.jpg

به گزارش مازند اسپرت،امروز کاروان آلیش ایران به سوی قرقیزستان پرواز کرد تا در کارزار دشوار قهرمانی جهان شرکت کند.در این کاروان و در ترکیب هر دو تیم، سه مازندرانی حضور دارند که شامل سه مربی و سه ورزشکار می شود.

در تیم ملی آلیش مردان یکی از بهترین های تاریخ کشتی مازندران سرمربی است. عباس حاج کناری از فریدونکنار قهرمان کشتی آزاد جهان در سال ۱۹۹۷ در گراسنویارسک روسیه و نایب قهرمان جهان در ۱۹۹۸ تهران امور فنی را بر عهده دارد. رامین احمدی کمرپشتی قهرمان سابق آسیا و جهان در کشتی آلیش هم مربی تیم ملی است که اهل قائمشهر می باشد. احمدی سرمربی تیم مازندران بود که در قهرمانی کشور نتایج درخشانی کسب کرد.
یاسر محمدی رستم که قائمشهری است در میدان مبارزه خواهد بود. یاسر سال ۲۰۱۴ نفر سوم آسیا شده بود و با پشتکار بالا موقعیت خود را به عنوان یکی از ملی پوشان حفظ کرد.

در تیم بانوان ستاره اسماعیلی عضوی از کادر فنی است. وی که برای شروع کار بانوان آلیش مازندران زحمات زیادی کشید در قهرمانی آلیش آسیا هم مربی تیم ملی بود. اسماعیلی اهل شهرستان ساری است و قبلا قهرمانی و مربیگری در رشته جودو را تجربه کرده است.
سمانه خجسته با سابقه قهرمانی در ووشوی ساندای کشور یکی از نفرات مازنی تیم ملی آلیش است. خجسته از شهرستان نور آمده و رشد خوبی پس از شرکت در قهرمانی کشور داشته است.
ملیحه فضلی نخستین بانوی ایرانی که در دو دوره متوالی ووشوی ساندای جهان قهرمان شده، دیگر عضو مازنی تیم ملی آلیش است که سابقه مربیگری تیم ملی ووشوی جوانان را دارد و پس از مدتی کناره گیری از صحنه قهرمانی، این بار مدال جدیدی را طلب می کند. فضلی ساروی است و در قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از بهترین ها بود.

امیدواریم آلیش کاران ملی پوش استان از زمان رسمیت یافتن این بخش جذاب کشتی برای کسب مدال های رنگارنگ و شادی بخش مصمم بوده و بتوانند نتیجه ای عالی را رقم بزنند.

  image image image image