بعد از گذشت ۸ سال فعالیت؛رامین جنتی کرسی مدیریت رامسر را به ابراهیم گلدشتی تحویل داد

بعد از گذشت ۸ سال فعالیت رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر؛رامین جنتی کرسی مدیریت را به ابراهیم گلدشتی تحویل داد.   به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از غرب استان ؛مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر با حضور خسرو سیفی مسئول حراست، حجت اله حیدری معاون  فرهنگی، عباس  سهرابی […]

jj 1

بعد از گذشت ۸ سال فعالیت رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر؛رامین جنتی کرسی مدیریت را به ابراهیم گلدشتی تحویل داد.

 

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از غرب استان ؛مراسم تودیع و معارفه سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر با حضور خسرو سیفی مسئول حراست، حجت اله حیدری معاون  فرهنگی، عباس  سهرابی مسئول امور اداری اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران و کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان  و جمعی از اصحاب رسانه های ورزشی در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر برگزار شد.
رامین جنتی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر در نیمه اول شهریور ۹۵، بعد از  8 سال و دو ماه و بیست روز فعالیت در پست ریاست اداره به کار خود پایان داد و ابراهیم گلدشتی کارشناس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر طی حکمی از سوی حبیب حسین زادگان مدیر کل ورزش استان مازندران بعنوان سرپرست  این اداره منصوب شد.

ضمنا رامین جنتی در مورخ ۸۷/۳/۲۵  بعنوان سرپرست اداره تربیت بدنی رامسر آغاز بکار نمود و در سال ۱۳۸۹  بعنوان رئیس این اداره منصوب شد و وی در طول فعالیت ۸ سال خود  برنامه ها و ایده هایی را برای بهتر و شکوفا شدن ورزش شهرستان به کار گرفت.

jj 2

jj 5

رامین جنتی در جلسه تودیع خود ضمن تبریک انتصاب فردی از جنس ورزش بعنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر اظهار داشت: انتخاب آقای گلدشتی همکار و دوست عزیز بنده به این سمت باعث خوشحالی می باشد و امروز بار سنگین مسئولیت را از دوش خود برداشته و خدا رو شاکر و سپاسگزارم و امیدوارم  روسای هیئت ها و اعضا محترم، مدیران باشگاهها و سالنهای ورزشی، مربیان و داوران و کلیه قهرمانان قصور و کوتاهی های این خادم سراپا تقصیر را به بزرگی خودشان ببخشند.
معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش استان مازندران نیز در بیاناتی گفت : حضور و شرکت در مراسم معارفه روسای ادارات بی شک برایمان سخت می باشد اما مراسم تودیع و معارفه  فصلی جدید از نقطه آغاز موفقیت و پیروزی خواهد بود که امیدواریم منشا خیر در انتصاب ها صورت گیرد.

 

jj 4

حجت اله حیدری افزود: پذیرش و پست مسئولیت برای هیچ شخصی باقی نیست بلکه همه این مسئولیت ها امتحان و درسی است که باید به خوبی و با عملکرد مثبت به پایان رساند.

وی ادامه داد: رامین جنتی از توانمند ترین و فعال ترین مسئول و روسای ادارات ورزش بودند که توانستند به مدت هشت سال با توان و نیروی دو چندان خود و همچنین با تعامل خوبی که با اداره کل استان مازندران داشتند در پست مسئولیت خود جدای میل باطنی و قلبی ایشان ماندگار شوند که جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.

حیدری اذعان داشت: انتخاب آقای گلدشتی بعنوان فردی از جنس ورزش با توجه به اینکه از نیروهای فعال درون سازمان می باشد و می توانند از تجربیات و توانمندی آقای جنتی با برنامه مشخص و مدون شده بهره مند شوند تا  مسیر موفقعیت خود و حوزه ورزش شهرستان را ثبت ورزشی نمایند.

jj 3

 

از جمله سوابق رامین سرسخت جنتی در حوزه ورزش؛
کارشناس تربیت بدنی شهرستان تنکابن، کارشناس تربیت بدنی شهرستان رامسر، معاون تربیت بدنی تنکابن، کارشناس ورزش اداره کل تربیت بدنی ناجا، سرپرست اداره تربیت بدنی رامسر، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر و…

از جمله سوابق ابراهیم گلدشتی  سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر؛

کارشناس تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی، کارشناس ارشد دانشگاه خوارزمی، مدرس دانشگاه، کارشناس اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر، عضو هیئت کوهنوردی استان و صعود به قله های بالای ۶ هزار متر، رئیس سابق هیئت کوهنوردی شهرستان رامسر، قهرمان کشتی دانشجویان کشور و….

لازم به ذکر است که  فعالیت و برنامه های حوزه ورزش جناب آقای ابراهیم گلدشتی سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان رامسر بصورت  مدون تر به زودی  رسانه ای خواهد شد.

 

jj 6

jj 7