پایان مسابقات لیگ دسته اول فوتبال محمودآباد با قهرمانی تیم شادروان ایمان شکری +عکس

تیم فوتبال شادروان ایمان شکری با برتری چهار بر یک مقابل زیتون فاطمیه قهرمان لیگ دسته اول فوتبال شهرستان محمودآباد شد به گزارش مازنداسپرت ؛  مسابقات لیگ دسته اول فوتبال شهرستان محمودآباد در سال جاری با شرکت ۱۱ تیم در دو گروه ۶ و ۵ تیمی در استادیوم ورزشی شهید بهشتی محمودآباد برگزار شد. مهرداد […]

photo 2016 08 31 22 21 19تیم فوتبال شادروان ایمان شکری با برتری چهار بر یک مقابل زیتون فاطمیه قهرمان لیگ دسته اول فوتبال شهرستان محمودآباد شد

به گزارش مازنداسپرت ؛  مسابقات لیگ دسته اول فوتبال شهرستان محمودآباد در سال جاری با شرکت ۱۱ تیم در دو گروه ۶ و ۵ تیمی در استادیوم ورزشی شهید بهشتی محمودآباد برگزار شد.
مهرداد خسروی در این باره به خبرنگار ما گفت: این دوره از مسابقات از اوخر تیرماه سالجاری آغاز و پس از قرعه کشی برای اولین بار در شهرستان برنامه زمانبدی شده بازیها در وب سایت هیات فوتبال درج و براساس برنامه ابلاغی و تعیین شده بازیها با نظم و مقررات برگزار شد.
رئیس هیات فوتبال شهرستان محمودآباد تصریح کرد: در گروه اول این مسابقات باشرکت پنج تیم، تیم های عزت آباد با ۷ امتیاز و تیم  آلاچیق حبیبی با ۵امتیاز بعنوان تیم های اول و دوم به مرحله بعد راه یافتند.
 در گروه دوم مسابقات با که با حضور ۶ تیم برگزار شد، تیم  های شادروان ایمان شکری وزیتون فاطمیه با ۱۱ امتیاز برحسب  بازی روبه رو، رتبه های اول و دوم این گروه را به خوداختصاص دادند.
در دیدار نیمه نهایی  در بازی اول  تیم  زیتون فاطمیه با نتیجه (۲بر یک) از سد عزت آباد گذشت و فینالیست شد.
در دیداردوم نیمه نهایی شادروان ایمان شکری با  برتری (۴برصفر)آلاچیق حبیبی حریف زیتون فاطمیه در فینال شد.
 مهرداد خسروی در پایان افزود:روز گذشته در دیدار پایانی این مسابقات که قضاون آنرا هم اشکان خورشیدی  داور لیگ برتری فوتبال ایران بر عهده داشت و در حضور امام جمعه،اعضای شورای شهر و مسئولین شهرستانی ،تیم فوتبال شادروان ایمان شکری در یک بازی برتر با نتیجه( ۴بر یک ) مقابل زیتون فاطمیه به پیروزی دست یافت و قهرمان لیگ دسته اول فوتبال شهرستان محمودآباد شد.
تیم شادروان ایمان شکری با قهرمانی این دوره از رقابتها به مسابقات زیر گروه منطقه ۲ فوتبال استان راه یافت

photo 2016 08 31 22 21 10

photo 2016 08 31 22 21 19