نتایج هفته هفتم رقابت های لیگ برتر بزرگسالان استان/نکایی ها همچنان در صدر + جدول

هفته هفتم رقابت های لیگ برتر بزرگسالان استان مازندران برگزار شد . به گزارش مازند اسپرت؛هفته هفتم رقابت های لیگ برتر بزرگسالان استان مازندران عصر امروز یکشنبه ۷ شهریور در شهرهای مختلف استان برگزار شد . در این هفته از رقابت ها ساحل اورنگ چالوس در چالوس میزبان سد نکا بود . در این دیدار […]

3هفته هفتم رقابت های لیگ برتر بزرگسالان استان مازندران برگزار شد .

به گزارش مازند اسپرت؛هفته هفتم رقابت های لیگ برتر بزرگسالان استان مازندران عصر امروز یکشنبه ۷ شهریور در شهرهای مختلف استان برگزار شد .

در این هفته از رقابت ها ساحل اورنگ چالوس در چالوس میزبان سد نکا بود . در این دیدار دو تیم در پایان ۹۰ دقیقه تلاش به نتیجه ی بهتر از تساوی یک یک دست پیدا نکردند و امتیازات را بین هم تقسیم کردند.

طبرستان تلوباغ ساری در خانه میزبان تیم فوتبال هیرکانی چالوس بود .

در این دیدار چالوسی ها موفق شدند در دیداری خارج از خانه با نتیجه دو بر یک حریف ساروی خود را شکست دهند و دست پر به چالوس برگردند.

شهدا ابوالحسن کلا بابل و شهرداری فریدونکنار دیگر دیدار این هفته را برگزار کردند . در این دیدار بابلی ها موفق شدند با نتیجه دو بر یک برابر میهمان خود به برتری دست پیدا کنند.

دیدار جذاب و دیدنی دریا حربده محمودآباد و ستاره کاسپین بابل در نهایت با نتیجه سه بر دو به سود تیم بابلی به پایان رسید تا بابلی ها از این دیدار خارج از خانه دست پر برگردند.

به گزارش روابط عمومی عمومی هیات فوتبال استان مازندران ؛ دیدار تیم های پیشرو چمازکتی قائمشهر و شهدا لمراسک گلوگاه برگزار نشد و دیدار تیم های شهروند مقاومت جویبار و شهروند رامسر به دلیل تاخیر درحضور آمبولانس کنسل شد .

در پایان هفته هفتم سد نکا با ۱۴ امتیاز همچنان در صدر جدول قرار دارد و تیم های ساحل اورنگ چالوس و پیشرو چمازکتی قائمشهر با ۱۳ امتیاز در رده های دوم و سوم قرار دارند.

 

 

ردیف  تیم‌ها بازيها برد مساوي باخت گل زده گل خورده امتیاز
۱

سد نکا

۷ ۴ ۲ ۱ ۱۳ ۶ ۱۴
۲

ساحل اورنگ چالوس

۷ ۳ ۴ ۰ ۸ ۴ ۱۳
۳

پیشرو چمازکتی قائمشهر

۶ ۴ ۱ ۱ ۵ ۲ ۱۳
۴

شهروند مقاومت جویبار

۶ ۴ ۰ ۲ ۸ ۵ ۱۲
۵

هیرکانی چالوس

۷ ۳ ۲ ۲ ۹ ۷ ۱۱
۶

شهدا ابوالحسن کلا بابل

۷ ۳ ۲ ۲ ۱۲ ۱۲ ۱۱
۷

ستاره کاسپین بابل

۷ ۲ ۲ ۳ ۱۳ ۱۴ ۸
۸

شهرداری فریدونکنار

۷ ۲ ۲ ۳ ۷ ۸ ۸
۹

دریا حربده محمودآباد

۷ ۲ ۱ ۴ ۸ ۱۰ ۷
۱۰

شهروند رامسر

۶ ۲ ۱ ۳ ۵ ۸ ۷
۱۱

شهدا لمراسک گلوگاه

۶ ۲ ۰ ۴ ۶ ۹ ۶
۱۲

طبرستان تلوباغ ساری

۷ ۰ ۱ ۶ ۴ ۱۳ ۱