گارد راس سابق تیم ملی بسکتبال گفت: بودن یا نبودن در فهرست بازیکنان سهمیه اهمیتی برایم ندارد.

  گارد راس سابق تیم ملی بسکتبال گفت: بودن یا نبودن در فهرست بازیکنان سهمیه اهمیتی برایم ندارد.   به گزارش مازند اسپرت، آرن داودی  در مورد شریاطش اظهار داشت: در اصفهان در حال تمرین هستم و خودم را برای لیگ برتر آماده می‌کنم. مذاکراتی را انجام داده‌ام، اما هنوز با تیمی قراردادی نبسته‌ام. زمان زیادی […]

 

خبرگزاری فارس: بودن یا نبودن در سهمیه‌های لیگ اهمیتی برایم ندارد/ عجله‌ای برای بستن قرارداد ندارم

گارد راس سابق تیم ملی بسکتبال گفت: بودن یا نبودن در فهرست بازیکنان سهمیه اهمیتی برایم ندارد.

 

به گزارش مازند اسپرت، آرن داودی  در مورد شریاطش اظهار داشت: در اصفهان در حال تمرین هستم و خودم را برای لیگ برتر آماده می‌کنم. مذاکراتی را انجام داده‌ام، اما هنوز با تیمی قراردادی نبسته‌ام. زمان زیادی تا لیگ باقی مانده و عجله‌ای هم ندارم.

وی در مرد اینکه خارج شدن از سهمیه لیگ خوب بوده یا خیر، گفت: امسال با توجه به افزایش سهمیه‌ها از ۳به ۴، برای بازیکنانی که در لیست قرار گرفته‌اند، خوب می‌شود. اما واقعا این مسائل برای من فرقی ندارد، اما به نظرم سهمیه ها باید برداشته شود.

ملی‌پوش سابق بسکتبال ادامه داد: زمانی که در زنجان و دانشگاه آزاد بودم حتی کمتر از بازیکنانی قرارداد بستم که خارج از سهمیه بودند. روزی همه دست خدا است و هرچه صلاح‌مان باشد، همان پیش می‌آید.

داودی در مورد اینکه آیا در نفت آبادان ماندنی خواهد بود یا خیر، گفت: فصل گذشته تیم‌مان عملکرد خوبی داشت و برای این فصل هم پیشنهادی شده، اما هنوز چیزی قطعی نشده است./فارس