موفقیتی که در خاطره ها می ماند 

پنجمی دونده مازنی در رقابت‌های دوی نیمه ماراتن گرجستان

دونده پیشکسوت مازندرانی در بین بیش از سیصد دونده خارجی به مقام پنجم رسید.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛تنها دونده پیشکسوت ساروی تیم ملی که در سال های اخیر در تمامی میادین بین المللی با موفقیت به کارش پایان داد شهاب نوبخت بود.

این دونده دو های نیمه ماراتن و ماراتن کشورمان هفته گذشته و علیرغم مصدومیت قدیمی توانست به مقام ارزشمند پنجمی در بین بیش از سیصد دونده خارجی دست پیدا کند تا افتخار دیگری برای خودش و کشورمان بدست آورد.استاد شهاب نوبخت نزدیک به دو ماه قبل پای مصدوم خود را به تیغ جراحان سپرد و تنها با ۱۵ روز تمرین موفق شد در شهر تفلیس بدود و در بین برترین ها قرار بگیرد.

همین اتفاق خوشحال کننده سبب شددر بازگشت از گرجستان مورد تشویق و تجلیل همشهریان خود قرار بگیرد. مازندران مهد ورزش کشور است و در همه رده ها ما شاهد حضور ورزشکاران موفقی چون شهاب نوبخت هستیم که موجب می‌شوند تا پرچم کشورمان به اهتزاز در آید نکته جالب اینکه حداقل در یک دهه گذشته این دونده ساروی در تمامی میادین داخلی و بین المللی همواره در بین پنج نفر نخست قرار گرفت که این نشان دهنده توان بالای فنی و جسمانی وی دارد.

با نگاهی به رکورد شهاب نوبخت می بینم که وی با نفر دوم این تورنمنت تنها یک دقیقه اختلاف داشت،که مطمئنا اگر مصدومیت و بارش باران امان می داد ما شاهد رکورد بهتری از این دونده پر سابقه مازندرانی بودیم.هیچگاه موفقیت های نوبخت را در رقابت های گوناگون بین المللی از یاد نمی بریم. مازندران در رده پیشکسوتان و در دوهای ماراتن و نیمه ماراتن به مانند شهاب نوبخت دونده موفقی را به خود ندید و تنها می توانیم از استاد فاضلی یاد کنیم که اکنون سالهاست بازنشسته شد.

اگر امروز در بسیاری میادین بین المللی در دوهای ماراتن و نیمه ماراتن نامی از مازندران برده می شود بدون شک رشادت ها و تلاش های نفراتی چون شهاب نوبخت است که بدون سر و صدا بزرگی و افتخار می آفرینند.استاد نوبخت سینه ستبری را یاد داد و حق مازندران را ستاند.

ممنون جناب نوبخت، لازم بود تا یادت کنیم.همواره نقش ات بر ورزش دو و میدانی مازندران و ساری محفوظ است و امضایت بر رویش نشسته.