برد پرگل رسانه ای ها در دیدار تمام فوتبالی

فوتبالی‌ها و رسانه‌ای‌های مازندران به یاد «جابر معافی » پا به توپ شدند

به مناسبت سالروز درگذشت مدیر فقید خبرگزاری فارس مازندران مرحوم جابر معافی، رسانه‌ای‌ها این استان پا به توپ شدند.

به گزارش مازنداسپرت (مازندورزش)؛در دیداری دوستانه گرامیداشت مرحوم جابر معافی مدیر فقید خبرگزاری فارس مازندران، و گرامیداشت کنگره سرداران شهید استان مازندران دو تیم هیات فوتبال استان مازندران و رسانه ورزش مازندران در ورزشگاه آزادی مجموعه ورزشی سردار شهید ییلاقی بهشهر به مصاف هم رفتند.

رسانه‌ای‌ها که حدود بیش از یک دهه است که در زمینه فرهنگی و خیرخواهانه فعال هستند، امروز هم پیش قدم شدند و بانی برگزاری این دیدار شدند.

در این دیدار پرگل و جذاب که ۹ گل داشت، در نهایت رسانه‌ای‌ها موفق شدند با نتیجه ۵ بر ۴ هیات فوتبال مازندران را شکست دهند.

رسانه‌ای‌ها که به یاد جابرمعافی در این دیدار حاضر شده بودند، ابتدا ۵ بر ۱ از حریف خود پیش افتادند اما در ادامه وقت‌های اضافه زیادی که داور این دیدار در نظر گرفت، سبب شد تا هیات فوتبالی‌ها تعداد گل‌های خودشان را به رسانه‌ای‌ها نزدیک کنند.

گل‌های رسانه ورزش مازندران را در این دیدار مجید غلامی، حسین پنبه کار، مجتبی رضاپور و مبین عزتی (۲گل ) به ثمر رساندند.

ابراهیم تقی پور، آرش اسماعیلی، علیرضا هوشیار و رضا وریجی گلزنان هیات فوتبالی‌ها در این دیدار بودند.

در ابتدای این دیدار یاد و خاطره مرحوم جابر معافی مدیر فقید خبرگزاری فارس مازندران گرامی‌داشته شد. اعضای ۲ تیم ابتدای بازی با اهدای شاخه گل یاد این خبرنگار فقید را گرامی داشتند.

همچنین در حاشیه این بازی، از سوی هیات فوتبال و باشگاه رسانه ورزش، از خانواده شهدای فوتبالیست تجلیل شد.

حضور ابراهیم تقی‌پور ستاره سابق تیم‌ملی فوتبال ایران و بازیکن سابق باشگاه استقلال و پرسپولیس تهران در این دیدار، از نکات مهم این دیدار جذاب بود.

زنده‌یاد جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس در مازندران در ۳۱ شهریورماه سال ۱۳۹۲ براثر ایست قلبی جان‌به‌جان آفرین تسلیم کرد.