همراهی ستارگان والیبال با جشنواره نوروزی «بهنام دهش‌پور»

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،به همت موسسه خیریه بهنام دهش پور، جشنواره نوروزی حمایت از بیماران مبتلا به سرطان برگزار می شود. جشنواره نوروزی موسسه خیریه بهنام دهش پور به منظور حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در روزهای ۲۶ تا ۲۹ بهمن کلید خواهد خورد. این جشنواره که در بیست سال گذشته با […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،به همت موسسه خیریه بهنام دهش پور، جشنواره نوروزی حمایت از بیماران مبتلا به سرطان برگزار می شود.
جشنواره نوروزی موسسه خیریه بهنام دهش پور به منظور حمایت از بیماران مبتلا به سرطان در روزهای ۲۶ تا ۲۹ بهمن کلید خواهد خورد.
این جشنواره که در بیست سال گذشته با همکاری و همت حامیان این موسسه برگزار شده، امسال نیز با همکاری ۲۰ شرکت حامی خود، در مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش میزبان همراهان و همیاران و مردم نوعدوست ایران است.

در این جشنواره بیش از١٢٠ غرفه با ارائه محصولات متنوع در برپایی هر چه بهتر این رویداد مشارکت می‌کنند. موسسه خیریه بهنام دهش پور جشنواره نوروزی ۱۳۹۶ را امسال با شعار «جهان بدون سرطان» و با پیام سلامتی و امید برای همه بیماران برگزار می کند.
تمام عواید حاصل از این جشنواره صرف تامین هزینه دارو و درمان بیماران مبتلا به سرطان می‌شود.
علاقه مندان برای حضور در این جشنواره می‌توانند از ساعت ۱۰ تا ۲۱ روزهای ۲۶ تا ۲۹ بهمن به مجموعه فرهنگی ورزشی تلاش واقع در خیابان ولی عصر، نرسیده به چهارراه پارک وی مراجعه کنند.

جهانی بدون سرطان نیاز به یک کنش اجتماعی دارد و این کنش از الگو های مردمی درعرصه ها مختلف آغاز میگردد.

در همین راستا، ستارگان والیبال ایران در کنار تیم موفق والیبال بهنام، همراهی خود را با امضای پیراهن‌های باشگاهی و ملی به ثبت رساندند. بزرگانی چون موسوی، مهدوی، غلامی، محمودی، قائمی، عبادی پور و کارخانه پیراهن باشگاهی و ملی ارسال شده از سوی فدراسیون والیبال ایران (حامی ورزشی موسسه بهنام دهش پور) را امضا کردند.

این پیراهن‌های امضا شده در بسته بندی و قاب‌های شکیل پس از تایید رسمی و ضمانس اصل بودن امضاها توسط موسسه خیریه، در جشنواره مذکور به نفع بیماران مبتلا به سرطان به فروش خواهد رسید.

چندی پیش جوانان بهنام با شکست نفت قهرمان لیگ استانی شدند، این تیم تازه تاسیس شده در مدت زمان اندک فعالیت خود نتایج شگفت انگیزی کسب کرده و بدون تردید، یکی از علل موفقیت جوانان “بهنام” انگیزه و عشق آنها برای انتشار پیام سلامتی و مبارزه با سرطان است.