لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور/ساروی ها با برد مقابل ستارگان صدرنشین شدند و طاها شکست خورد! + جدول

تیم شهروند ساری در لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور با برتری مقابل ستارگان طلایی زنجان صدرنشین شد. به گزارش مازند اسپرت؛ در سومین روز از مسابقات دور رفت لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور امشب تیم شهروند ساری میزبان این رقابت‌ها در برابر ستارگان طلایی زنجان به برتری دست یافت و با این پیروزی به صدر […]

futsal3تیم شهروند ساری در لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور با برتری مقابل ستارگان طلایی زنجان صدرنشین شد.

به گزارش مازند اسپرت؛ در سومین روز از مسابقات دور رفت لیگ برتر فوتسال امیدهای کشور امشب تیم شهروند ساری میزبان این رقابت‌ها در برابر ستارگان طلایی زنجان به برتری دست یافت و با این پیروزی به صدر جدول صعود کرد.

تیم شهروند ساری در یک بازی پرگل موفق شد ستارگان طلایی زنجان را پنج بر یک شکست دهد و از سه بازی خود صاحب دو برد و یک تساوی و با این روند هفت امتیازی شود و در روز استراحت تیم شرکت ملی حفاری اهواز در صدر جدول قرار گیرد.

گزارش دیدارشهروند و ستارگان طلایی زنجان :

دیدار دو تیم شهروند ساری و ستارگان طلایی زنجان با حضور تقریبا ۳۰۰ نفر تماشاگر راس ساعت ۱۷:۵۰  برگزارشد . ابتدا در دقیقه ۸ این دیدار روی اشتباه دروازه بان تیم ستارگان و توپ ربایی محمدرضا کرد و پاس برای مراد ناظری این بازیکن موفق شد تا اولین گل این دیدار را به سود شهروند به ثمر برساند .در دقیقه ۱۲ این دیدار بازهم همکاری دو بازیکن آماده شهروند ساری و پاس محمدرضا کرد برای مراد ناظری که ناظری در موقعیتی تک به تک توپ را به تیر عمودی دروازه کوبید تا این بخت گلزنی برای شهروند از دست برود.

در ۳۰ ثانیه مانده به پایان نیمه نخست مراد ناظری با تکنیک بالای خود توانست پس از جا گذاشتن مدافع و دروازه بان تیم ستارگان زنجان به راحتی گل دوم شهروند ساری را وارد دروازه ستارگان کند تا نیمه نخست با حساب ۲ بر ۰ به سود شهروند خاتمه یابد.

اما در نیمه دوم و در دقیقه ۱۰ بازیکن تیم ستارگان توانست با شوتی غافلگیرانه توپ را از میان پاهای مدافع و دروازه بان تیم شهروند عبور دهد و به اولین گل تیمش در این دیدار دست پیداکند.

تیم شهروند ساری که با پذیرفتن اولین گل به شدت حملات خود افزوده بود در دقایقی طوفانی توانست گل های پیاپی را وارد دروازه ستارگان زنجان کند.در دقیقه ۱۱ نیمه دوم توپ ربایی کلبادی نژاد و حرکت زیبای این بازیکن با ضربه نهایی مراد ناظری تبدیل به گل سوم تیم شهروند شد .

در دقیقه ۱۳ کاپیتان محمدرضا کرد که با نمایش خیره کننده اش ساروی ها را برای مسابقات لیگ برتر بزرگسالان امیدوارکرده است توانست روی دو سرتوپ زیبا مدافع مستقیمش را از بازی محو کند و با ضربه ی استادانه پای چپ به گل چهارم تیمش دست یابد.

در ادامه ی کار و در دقیقه ۱۴ مراد ناظری که روز پر فروغی را پشت سر میگذاشت روی تکنیک بالای خود توانست دروازبان ستارگان را از پیش روی بردارد و پاس گلی برای محمدرضا نریمان پور این بازیکن توانست تا گل پنجم تیم شهروند را به ثمر برساند.

تیم شهروند با این پیروزی ۷ امتیازی شد و در صدر جدول گروه یک قرار گرفت.

—————————————————————————————————

در دیگر بازی‌های عصر امروز تیم آینده گستر ایرانیان اصفهان چهار بر صفر مقداد مشهد را شکست داد و کشاورز قزوین نیز با سه گل مغلوب دبیری تبریز شد.

تیم شرکت ملی حفاری اهواز در سومین روز این مسابقات استراحت داشت.

تا پایان روز سوم این مسابقات شهروند ساری با هفت امتیاز در صدر جدول و شرکت ملی حفاری اهواز با ۶ امتیاز در رده دوم جای دارد.

این مسابقات فردا سه‌شنبه بیست‌وچهارم فروردین‌ماه نیز با انجام سه بازی از ساعت ۱۵ در سالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری پیگیری می‌شود.

همچنین در دیگر گروه این رقابت ها دیگر نماینده از استان مازندران تیم فوتسال طاها تنکابن برابر فرش آرا مشهد قرار گرفت . در این دیدار تنکابنی ها با نتیجه ۳ بر ۱ مغلوب نماینده مشهد شدند و سه امتیاز این دیدار را از دست دادند .

دیدار دو تیم ماهان تندیس قم و مقاومت قرچک هم به جنجال کشیده شد و این دیدار نیمه تمام ماند.

دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتسال امیدهای باشگاه‌های کشور تا ۲۷ فروردین‌ماه با حضور هفت تیم به صورت دوره‌ای در ساری برگزار می‌شود.

گروه یک

* مقداد مشهد ۰ – آینده گستر اصفهان ۴

* دبیری تبریز ۳ – کشاورز قزوین ۰

* شهروند ساری ۵ – ستارگان طلائی زنجان ۱

* تیم ملی حفاری اهواز  در روز دوم استراحت داشت.

———————————————————

گروه دو

* فرش ارا ۳_طاها تنکابن ۲

* ماهان تندیس قم، مقاومت قرچک،(نیمه تمام)

* شهرداری رشت ۵- پرسپولیس خوزستان

 

 

جدول رده بندی گروه اول:

  رده  

  تیم ها    

  بازی 

 برد  

  مساوی 

  باخت

  زده  

 خورده 

  تفاضل

 امتیاز   

  ۱

شهروند ساری

     3

 2

۱

۱۱ ۶ ۵+ ۷

  ۲

حفاری اهواز ۲ ۲ ۸ ۳ ۵+ ۶

  ۳

آینده گستر اصفهان ۳ ۱ ۱ ۱ ۹ ۶ ۳+ ۴

  ۴

دبیری تبریز ۲ ۱ ۱ ۵ ۳ ۲+ ۳

  ۵

کشاورز قزوین ۲ ۱ ۱ ۵ ۵ ۰ ۳

  ۶

ستارگان زنجان ۳ ۱ ۲ ۴ ۱۰ ۶- ۳

  ۷

مقداد مشهد

    3

   –

     –

    3

    5

    14

    9-

    –

—————————————————————————————————————

 

جدول رده بندی گروه دوم:

رده  

  تیم ها 

 بازی 

 برد 

 مساوی 

 باخت 

 زده 

 خورده 

 تفاضل 

 امتیاز

  ۱

 مقاومت قرچک

۲

۲

     –

     –

۱۰

 1

 9+

 6

  ۲

شهرداری رشت ۳ ۲ ۱ ۱۱ ۸ ۳+ ۶

  ۳

فرش آرا مشهد ۳ ۲ ۱ ۹ ۸ ۱+ ۶

  ۴

ماهان تندیس قم ۲ ۱ ۱ ۹ ۶ ۳+ ۳

  ۵

پرسپولیس خوزستان ۳ ۱ ۲ ۵ ۱۱ ۶- ۳

  ۶

 طاها تنکابن

 3

 –

 –

     3

   4

    13

      11-

 –