بمناسبت فرا رسیدن نهم دیماه، روز بصیرت

بیانیه مشترک اداره كل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا استان مازندران بمناسبت فرا رسیدن نهم دیماه، روز بصیرت
۹ دی یک نمونه‌ای بود از همان خصوصیتی که در خود انقلاب وجود داشت؛ یعنی مردم احساس وظیفه‌ی دینی کردند و دنبال این وظیفه، عمل صالحِ خودشان را انجام دادند. عمل صالح این بود که توی خیابان بیایند، نشان بدهند، بگویند مردم ایران اینند.
۱۳۹۰/۰۹/۲۱ – مقام عظماي ولايت حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله العالي)

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،روزهای سال، به طور طبیعی و به خودی خود همه مثل همند؛ این انسانها هستند، این اراده‌‌‌‌‌ها و مجاهدتهاست که یک روزی را از میان روزهای دیگر برمیکشد و آن را مشخص میکند، متمایز میکند، متفاوت میکند و مثل یک پرچمی نگه میدارد تا راهنمای دیگران باشد. روز عاشورا – دهم محرم – فی نفسه با روزهای دیگر فرقی ندارد؛ این حسین بن علی (علیه السّلام) است که به این روز جان میدهد، معنا میدهد، او را تا عرش بالا میبرد؛ این مجاهدتهای یاران حسین بن علی (علیه السّلام) است که به این روز، این خطورت و اهمیت را میبخشد. روز نهم دیِ امسال هم از همین قبیل است. نهم دی با دهم دی فرقی ندارد؛ این مردمند که ناگهان با یک حرکت – که آن حرکت برخاسته از همان عواملی است که نوزدهم دیِ قم را تشکیل داد؛ یعنی برخاسته ی از بصیرت است، از دشمن‌‌‌‌‌شناسی است، از وقت‌‌‌‌‌شناسی است، از حضور در عرصه‌ی مجاهدانه است – روز نهم دی را هم متمایز میکنند.
روز نهم دي ۸۸ شكوه پيوند ناگسستني امت با امام خويش بود كه در سيل خروشان انسان هاي عاشق و ولايت مدار متجلي شد ، روزي كه فتنه گران و دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي در ميان حجم عظيم امواج امت اسلامي نفسشان بريد و مرگشان رقم خورد .
ملت شریف وشهادت طلب ایران اسلامی دریوم الله ۹ دی به جهانیان و بخصوص اربابان نظام سلطه یادآوری می کنند که حتی اگر تمام دنیا در مقابل دین و عزم راسخ آنها صف کشی کنند ، نخواهند توانست بر عزم و اراده و ارادت این ملت به دین و شریعت اسلام و رهبری ولی فقیه کوچکترین خدشه ای وارد کنند و چه بسا تمام قد در برابر فتنه آنها خواهند ایستاد .
آری ملتی که در ۹ دی حماسه آفرید همان ملتی است که بارها با مهارت شناخت و بصیرت خود بر دهان استکبار و جبهه باطل و یاوه گویان مشت سنگینی را فرود آورد.
در این میان حادثه بی نظیر و درخشان جاری شدن اقیانوس بی کران مردم بصیر و عاشق در خنثی نمودن جریان فتنه تیر ماه سال ۸۸ بارزترین رشادت ها می باشد و پرداختن به این موضوع و زنده نگهداشتن آن در اذهان مخاطبان باعث ایجاد غرور ملی در مردم می شود.
اداره كل ورزش و جوانان و سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا استان مازندران همپای سایر اقشار انقلابی مردم عزیز ایران اسلامی این روز را به عنوان نماد بصیرت ملت و میثاق امت با ولایت گرامی می دارد و با شعار محوری ۹ دی تجلی ایستادگی در برابر نفوذ آمریکایی با آمادگی کامل و همپای سایر اقشار مردم با حضور آگاهانه و با بصیرت در صحنه های سرنوشت ساز و مهم انقلاب و بالاخص انتخابات اسفند ماه حضور دشمن شکنانه خواهیم داشت و به حول و قوه ی الهی مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و ایادی داخلی آنها خواهیم زد.

ان تنصر الله ینصرکم و یثبت اقدامکم