مریم کیومرثی از کسب جایگاه سومی تکواندو نونهالان دختر قهرمانی کشور خبر داد

نایب رئیس هیأت تکواندو مازندران از کسب عنوان سوم تیم دختران نونهال مازندران در مسابقات تکواندو قهرمانی کشور خبر داد. به گزارش مازند اسپرت؛مریم کیومرثی با اشاره به سطح بالای این مسابقات اظهار کرد: تیم تکواندو منتخب نونهالان مازندران در مسابقات قهرمانی دختران کشور در جایگاه سوم کشور قرار گرفت. وی گفت: هوگوپوشان دختر نونهال […]

banoنایب رئیس هیأت تکواندو مازندران از کسب عنوان سوم تیم دختران نونهال مازندران در مسابقات تکواندو قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش مازند اسپرت؛مریم کیومرثی با اشاره به سطح بالای این مسابقات اظهار کرد: تیم تکواندو منتخب نونهالان مازندران در مسابقات قهرمانی دختران کشور در جایگاه سوم کشور قرار گرفت.

وی گفت: هوگوپوشان دختر نونهال مازندرانی در این مسابقات با کسب دو نشان طلا، یک نشان نقره و سه نشان برنز در رده سوم جای گرفتند.

نایب رئیس هیأت تکواندو مازندران با بیان اینکه این مسابقات به مدت دو روز به میزبانی استان لرستان برگزار شد، افزود: تیم مازندران با کسب ۵۴ امتیاز و هم امتیاز شدن با تیم البرز فقط به خاطر رنگ نشان نسبت به حریف در جایگاه سوم قرار گرفت. 

کیومرثی درباره نتایج تیمی این رقابت‌ها گفت: در این مسابقات تهران با ۷۴ امتیاز قهرمان شد و تیم‌های البرز و مازندران با ۵۴ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

وی در پایان افزود: از سوی کمیته فنی این مسابقات مریم صالحی تکواندوکار نونهال مازندرانی به عنوان فنی‌ترین بازیکن این مسابقات معرفی شد.