وداع تلخ یزدانی با المپیک/ یزدانی ماندگار در قلب ها

وداع تلخ یزدانی با المپیک/ یزدانی ماندگار در قلب ها به گزارش مازند اسپرت، رضا يزداني در دومين مسابقه خود در مرحله شانس مجدد رقابت هاي كشتي آزاد المپيك ۲۰۱۶ برزيل شكست خورد و وداعی تلخ و ناباورانه با سومین حضورش در بزرگترین عرصه  رقابتی دنیا داشت. روز پاياني رقابت هاي كشتي آزاد المپيك ۲۰۱۶ برزيل، […]

وداع تلخ یزدانی با المپیک/ یزدانی ماندگار در قلب هاimage

به گزارش مازند اسپرت، رضا يزداني در دومين مسابقه خود در مرحله شانس مجدد رقابت هاي كشتي آزاد المپيك ۲۰۱۶ برزيل شكست خورد و وداعی تلخ و ناباورانه با سومین حضورش در بزرگترین عرصه 

رقابتی دنیا داشت.

روز پاياني رقابت هاي كشتي آزاد المپيك ۲۰۱۶ برزيل، از ساعت ۱۶ امروز (به وقت ايران) با برگزاري مسابقات اوزان ۶۵ و ۹۷ كيلوگرم آغاز شد.

در وزن ۹۷ كيلوگرم، رضا يزداني در دور اول مقابل ابراهيم بلوكباشي از تركيه با نتيجه ۱۰ بر صفر به پيروزي رسيد. وی در دور دوم به مصاف ختاگ گازيموف قهرمان جهان و دارنده مدال برنز المپيك از آذربايجان رفت و با نتيجه ۲ بر يك مغلوب شد.
اين در حالي بود كه داور وسط دو امتياز به خاطر زيرگيري رضا يزداني به وي داد اما هيأت ژوري امتياز مسلم يزداني را مورد قبول ندانست اما با حضور اين كشتي گير آذربايجاني در ديدار فينال يزداني نيز به گروه بازنده ها رفت.

وی در اين گروه با نتيجه ۵ بر ۲ مقابل رادوسلاو باران از لهستان به پيروزي رسيد. يزداني در كشتي بعد مقابل ماگومد ابراگيم ازبكستاني در ناباوری محض با ضربه فنی شكست خورد و از دور رقابت ها كنار رفت.

یزدانی ماهها با رنج مصدومیت پا مواجه بود و آشکارا روی تشک می لنگید. او با سختی و صبوری خود را به تیم ملی تحمیل کرد اما با ناداوری و ناجوانمردی از مسیر رسیدن به مدال دور شد.

او در سه دوره المپیک شرکت کرد و دستکم حقش بود تا یک بار روی سکو برود ولی دست تقدیر و بی مهری های زیاد نگذاشت.

بدین ترتیب کارنامه ورزش ایران در سی و یکمین دوره المپیک ها با ۸ مدال بسته شد که سهم کشتی آزاد و فرنگی ایران ۵ نشان بود که سه تای آن را مازندرانی ها کسب کردند.